• Hoi iedereen :)

    Ik heb je hulp nodig, even een korte brainstorm kan ik wel gebruiken.

    Op 12 februari zijn mijn vriend en ik een half jaar samen. We zijn smoorverliefd en geven elkaar graag cadeautjes. Dat wil ik ook zeker dan doen, zeker omdat hij op die dag ook jarig is. En dan komt er ook nog bij dat het twee dagen later Valentijnsdag is. Stress stress stress.
    Hij is zegmaar echt een merksletje, ik totaal niet, dus ik wil niet iets kopen waarbij het volledig om het merk gaat (ook heb ik nou ook weer niet zó veel geld om te besteden). Hij vindt het ook heel leuk als ik zelf wat maak (creatieve kant zit wel goed).
    Ik heb hem al veel cadeautjes gegeven en dat maakt het niet makkelijker.

    Plaats alsjeblieft wat als eerste in je opkomt, alles kan me helpen :)
    Alvast bedankt !

    Kusjes


    What worries you, masters you.

    meschien foto's uitprinten die jullie van jullie twee hebben die opplakken een boekje en daar lieve teksten bijschrijven of leuke herinneringen en dan zou je eventueel achterin nog een bioscoop bon kunnen doen en samen een avondje bios pakken?


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Wij geven vaak cadeautjes waar we allebei iets aan hebben. Massageolie gaf hij mij bijvoorbeeld eens en ik hem twee tickets voor een komedieshow. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zelf vind ik het ook altijd leuk om cadeautjes te maken, misschien moet je eens op Pinterest kijken? Daar hebben ze altijd hele leuke DIY ideas ^^
    En anders misschien een gift-card is ook altijd goed toch? Kan die zelf wat uitkiezen.

    Loveless schreef:
    Zelf vind ik het ook altijd leuk om cadeautjes te maken, misschien moet je eens op Pinterest kijken? Daar hebben ze altijd hele leuke DIY ideas ^^
    En anders misschien een gift-card is ook altijd goed toch? Kan die zelf wat uitkiezen.


    Pinterest is zeker een goed idee, helaas heb ik de '120 reasons why i love you' al gedaan, maar ik zal zeker wat anders daar kunnen vinden. Misschien ook iets lekkers qua eten ofzo :)


    What worries you, masters you.

    Ledecky schreef:
    Wij geven vaak cadeautjes waar we allebei iets aan hebben. Massageolie gaf hij mij bijvoorbeeld eens en ik hem twee tickets voor een komedieshow. ^^


    Dankje! Tickets voor een show kunnen inderdaad altijd :)


    What worries you, masters you.