Ik weet niet helemaal zeker onder welke categorie deze topic hoort, dus bij deze zet ik hem hier maar.
Het is redelijk "oud" nieuws, maar plotseling dacht ik er weer aan. Begin december verdedige JK Rowling de keuze voor Johnny Depp als hoofdrol in de fantastic beast films. Johnny is natuurlijk beschuldigd voor het mishandelen van zijn toenmalige vrouw. En nu de #metoo discussie zo woekert vroegen veel mensen af of Depp zijn rol zou behouden.
Artikel 1
Hij behoud zoals te lezen in bovenstaand artikel zijn rol. Dit leverde veel kritiek op. Zoals deze tweets
Ik vraag me af wat jullie van dit hele gedoe vinden. Ik persoonlijk heb nogal een dubbel gevoel. Ik vond Johnny namelijk niet zo goed als Grindelwald in de eerste plaats, maar om hem dan een podium te geven als hij zijn vrouw heeft mishandeld. Maar daar staat ook tegenover dat het niet bewezen is dat hij haar heeft mishandeld.
Ook vind ik JK Rowling haar reactie niet zo goed. En snap ook wel waarom mensen teleurgesteld zijn in haar.
Ik weet niet zo goed wat ik van de situatie moet vinden. Wat zijn jullie gedachten?
[ topic verplaatst door een moderator ]
Alleen maar tranen van geluk