• Sinds ongeveer drie weken krijg ik deze melding als ik probeer een plaatje te uploaden bij een hoofdstuk via een link. Ik heb de afbeeldingen al op imgur en tumblr geüpload en ook via die links wil het maar niet lukken.
    Via mijn computer uploaden lukt wel zonder probleem, maar ik werk liever met links.


    The soul needs autumn.

    Ik heb hier idd ook al een tijdje last van, ik zat laatst ook te denken om er een topic over te maken. Ik kan me niet voorstellen dat dit aan de plaatjes zelf ligt, dus ik hoop dat dit iets is dat opgelost kan worden.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik heb er inderdaad ook last van, maar als ik in een keer het plaatje invoeg en niet eerst het hoofdstuk aanmaak en opsla, werkt het wel.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Conan schreef:
    Ik heb er inderdaad ook last van, maar als ik in een keer het plaatje invoeg en niet eerst het hoofdstuk aanmaak en opsla, werkt het wel.


    Oh heb het even getest en bij mij werkt het ook als ik het op die manier doe!

    Maar toch, het zou wel fijn zijn als ik gewoon plaatjes kon invoegen zelfs als het hoofdstuk al aangemaakt is. ^^


    The soul needs autumn.

    Ik had er ook last van, maar aangezien ik in 10 jaar al geen hoofdstuk had gemaakt, dacht ik dat t aan mij lag lol. Ik heb toen maar de afbeelding in de omschrijving eronder gezet.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Het eerste dat ik er van hoor. Ik geef het door aan the big boss. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury