• Hi!

    Normaal flans ik zelf wel iets leuks in elkaar maar mijn laptop kan online foto programmaatjes niet meer handelen..
    Wat ik precies wil weet ik nog niet echt! dus ik zet er een link naar een bijbehorend pinterest bord bij. Hier staan foto's om de sfeer weer te geven. Ze mogen gebruikt worden.

    Titel: Silhouet. [ik weet nog niet zeker of ik de titel zo houd, dus een cover zonder titel zou ik ook wel fijn vinden!]
    Verhaal: het gaat over een meisje dat geteisterd wordt door nachtmerries die overvloeien naar hallucinaties en meer. of zijn het wel hallucinaties? als het noodlot toeslaat komt Viènna terecht in het Verloren Rijk, een plek als geen ander. Wie zijn de vijand, wie is er goed gezind?
    Wie is die eigenaardige jongen die in zijn schaduwvorm steeds op haar pad komt?
    trefwoorden: "engelen" | bovennatuurlijk | silhouet | schaduwen | fantomen | goud | Troon | romantiek | hallucinaties
    sfeer van de cover: Ik vind twee soorten covers heel mooi: of echt donker of juist licht met iets erop wat eruit springt zeg maar. maar laat me graag verassen!

    let op: engelen staat hierboven tussen haakjes. ik bedoel een soortgelijk wezen maar dus niet het typische beeld dat we erbij hebben. vooral geen vleugels dus haha

    link pinterest: https://nl.pinterest.com/mutsopdemaan/silhouet-inspiratie/

    Ik hoop dat iemand hier iets mee kan! mocht iemand er eentje hebben die ik ga kiezen voor bij de story, zal ik je username erbij vermelden!

    Edit: ik kies 1 echte cover uit en de rest wil voor de gedane moeite gebruiken bij de hoofdstukken! Uiteraard met vermelding van username daarbij (Als jullie dit goed vinden natuurlijk)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 7:30 ]


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

    Twee totaal verschillende covers:

    (Voor de eerste: ik weet dat je liever niets met vleugels hebt, maar op je pinterest zag ik ook vleugels)






    The soul needs autumn.

    Is dit een beetje wat je zoekt?


    obsessive rage

    Delacroix schreef:
    Twee totaal verschillende covers:

    (Voor de eerste: ik weet dat je liever niets met vleugels hebt, maar op je pinterest zag ik ook vleugels)








    Oh haha! Dan stonden die vleugels er per ongeluk nog tussen. Maaar ik vind 'm toch wel tof zeker met het goud! Die donkere ook!

    Jullie maken het me moeilijk om te kiezen haha

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 7:28 ]


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

    Inktzwart schreef:

    Is dit een beetje wat je zoekt?


    Ik vind m mooi, maar denk als zonder die hand die je erboven zou doen dat het wat meer spreekt. De klok en het meisje zo, dat is super tof!


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

    Beter zo?

    Oh en het kan kloppen dat deze iets roder is, ik kon de kleuren niet meer helemaal goed krijgen :/

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 21:12 ]


    obsessive rage

    waren er nog mensen bezig? Anders ga ik kiezen! (:


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat