AMANDA ZARA PRISCILLA VANDERBILT
It's a joke that he thinks dat 15.000 dollar makes me broke.
Amanda kon die avond honderden nuttige dingen doen. Ze kon plannen bedenken voor de toekomst, ze kon weeskinderen leren dansen of een boek schrijven, maar natuurlijk had ze daar geen zin in. Amanda zat met haar kont op haar favoriete, grote stoel in haar te grote huiskamer en dronk van haar milkshake terwijl ze keek naar een serie waar dikke mensen uit het water moeten kruipen. Ze lachte terwijl ze een slok nam, maar werd gestoord door haar butler. 'Mevrouw Vanderbilt, er is vandaag een feestje gaande in The Loophole, wel vanavond.' Amanda ging recht op zitten, 'ja, dus.' Ze keek haar butler aan. Mathieu, wat zijn naam was (Amanda vergat hem namelijk vaak), werkte al voor haar vader. Nu dus voor haar. Al 43 jaar zat hij in het vak, waaronder 3 jaar Amanda. De jongedame verwachtte eigenlijk dat Mathieu haar wel zou mogen, onbekend voor haar was dat hij iedere ochtend walgde als hij haar stem hoorde en elke avond pijltjes gooide op een dartbord met één van haar foto's toen ze op Ibiza was. Ze stond op en liep naar de keuken, 'ik wacht op een antwoord.'
'Ik dacht... U had niks te doen deze avond.'
De dame draaide zich om om honderden beledigen, kwade woorden en dat soort over haar butler uit te spreken, maar ze hield zich in. In plaats daar van haalde ze haar schouders op, 'je hebt gelijk. Maak jij de limousine klaar? Ik ga me omkleden. Wees niet op tijd bij dat feest, hoor je me?' Ze draaide zich om en liep elegant naar boven, terwijl ze zachtjes mompelde 'idiote butler.'
''With all due respect, which is none...''