• Hey,

    Ik heb onlangs een (of meerdere, geen idee eigenlijk, ik let niet zo goed op in het dagelijkse leven) topic voorbij zien komen waarin wat bèta-hulp werd gevraagd aan andere users en ik dacht: Hé, dat kan ik misschien ook wel gebruiken. Misschien klinkt dit wat ironisch, met dat paarse kleurtje van me, dus laat me het even uitleggen:
    Ik ben momenteel bezig met het uitwerken van een verhaal - opnieuw, ha - en ik zoek iemand die het aankan om feedback te geven op deze chaos. Dit hoeft geen spelling of grammatica te zijn, tenzij je een joekel van een fout vindt, aangezien ik daar al een vriendin voor heb en ik er toch mag vanuit gaan dat ik het Nederlands tamelijk goed beheers. Ik wil meer weten over hoe alles op een andere lezer overkomt: de stijl, de personages, de gebeurtenissen, de omgeving... Alles wat er maar in je opkomt.
    Ik zou dit het liefste via mail of Facebook willen doen, aangezien ik nu vooral gewoon schrijf, en niet perse een indeling heb in het verhaal. Ik ga het dus (nog) niet op Q. zetten, omdat ik dan met hoofdstukken en/of codes moet knoeien en daar ben ik momenteel echt te lui voor.
    Als je bereid bent om mij jouw felbegeerde e-mailadres of Facebooknaam te geven, dan kan je af en toe een hoofdstuk, of zelfs gewoon een losse scène verwachten, en daarbij wat vraagjes. Naar feedback op het grotere geheel ben ik (nog) niet op zoek, want welk groter geheel, lol. Dit gaat niet heel vaak gebeuren, want ik ben nogal uitstellend en ik heb ook school en dergelijke... En uiteraard mijn eigen bèta-werk (;
    Dus, als je geïnteresseerd bent in mijn schrijfsels, mag je altijd een berichtje hieronder achterlaten en dan zal ik je via pb eventjes contacteren ^^

    Oh, juist, het verhaal heet letter per letter, en ik gok dat het een young adult is. De hoofdpersonages zijn Anna, een 17-jarige studente die haar plaats nog zoekt en Cas(titus), een 20-jarige delinquent die het gevoel heeft dat hij zijn plaats al is kwijtgespeeld. Wazig, ik weet het, maar flapteksten zijn gewoon niet mijn ding. Het genre is romantiek en misdaad, en hoewel er best wat zware/serieuze onderwerpen in voorkomen, staat het verhaal waarschijnlijk ook vol Liesjeshumor. Of dat een meerwaarde is, kan bediscussieerd worden.

    Groetjes,
    Liesje

    [ bericht aangepast op 14 nov 2017 - 0:54 ]


    Mhm?

    Hoe kan ik deze kans nou laten lopen? Als je me nodig hebt, roep maar!


    look at the stars, look how they shine for you;

    CASTIANNA is b a c k

    du kan altid sende noget til mig (bloos)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2017 - 13:55 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil je wel helpen c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dan ga ik jullie even een pb'tje sturen ^^ Qing, jou heb ik al op facebook, maar als je het liever via e-mail doet, stuur je me maar je adres even door (:


    Mhm?

    Ik wil best helpen maar ik kijk bijna nooit op mijn mail en/of Fb, als je nog hulp nodig hebt, en je wilt mijn hulp, dan wil ik best helpen maar het liefst over PB van Q


    NETFLIXER 4 LIFE

    Stond dit verhaal niet al online?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    @Kyonakoenen: Dankjewel voor het aanbieden (:
    @Glam: Deze versie niet, nee.


    Mhm?

    Hoii, ik wil graag helpen ! Maarre ik heb zelf ook hulp nodig :D... Vind je dat erg? Natuurlijk snap ik als je daar geen zin in hebt hoor, haha xD


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Hoii, ik wil graag helpen ! Maarre ik heb zelf ook hulp nodig :D... Vind je dat erg? Natuurlijk snap ik als je daar geen zin in hebt hoor, haha xD


    Sorry (: Het is niet dat ik niet wil helpen of alles vraag en niets wil geven, maar ik ben sowieso al bèta en dat is echt wel al genoeg werk momenteel (:


    Mhm?

    ;) Begrijp ik. Evengoed wil ik wel helpen hoor, mocht je daar nog behoefte aan hebben :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    ^ Dankjewel (:


    Mhm?

    Ik weet niet of ik al te laat ben, maar als je nog een beta nodig hebt, laat het me dan maar weten :)