Daar ben ik alweer
Ik en mijn ex gaan misschien morgen samen zwemmen maar ik weet niet of ik er goed aan doe.....
Ik twijfel dus heel erg en zal hieronder even wat meer info geven.
R en ik kennen elkaar nu al 3 jaar. Hij is een goede vriend van mijn broer en daardoor leerden wij elkaar kennen. Na een jaar heb ik hem gevraagd voor verkering en hebben we 1 jaar relatie gehad. Daarna is het uit gegaan omdat hij amper tijd had voor mij en ik wist ook dat het was door werk maar het deed mij meer pijn dan lief. Het is uitgegaan en we hadden een poosje weinig contact. Een half jaar geleden vonden we weer contact en gaf hij mij de hoop dat hij er nu wel klaar voor was. Binnen een maand werd duidelijk dat dit niet was en hebben we samen besloten om gewoon goede vrienden te blijven. We hebben wel een zwak voor elkaar maar het was nu voor mij even echt duidelijk gezien de verdriet steeds en ik dit niet wilden.
Nu zijn we al weer een paar weken flink aan het appen en heb ik hem gevraagd om te zwemmen. Dit was eigenlijk een opwelling. Nu zouden we morgen gaan zwemmen, ik ben ook niet geheel fit, wat hij weet dus we weten nog niet of we echt gaan zwemmen of niet. Nu zit ik gewoon in hele erge twee strijd en ben ik bang dat hij het toch weer niet ziet als alleen vrienden.
Ik heb mij al voorgenomen als ik wel ga dat ik sowieso niet met hem zoen, dit doet hij graag en we zwemmen beide graag. Ik weet dat ik dan namelijk in de put beland en daar heb ik zelf geen zin in.
Wat moet ik doen? Gewoon gaan en aankijken? Luisteren naar mijn twijfelgevoel en er niet heen gaan en het gewoon eerlijk zeggen. Waar ik bang voor ben is dat ik straks toch dingen doe die ik niet wil waardoor ikzelf weer in een negatieve dip ga belanden en als er iets is wat ik niet kan gebruiken momenteel is dat het wel.
Change is for weirdos ~ Niall Horan