Hoi,
ik studeer momenteel de bachelor biologie in Leuven. Recent ben ik naar een masterday geweest in Brussel waarin alle masters werden gepresenteerd van biologie over heel België. Nu wist ik al wel dat de master in Leuven mij niet echt aan staat, maar wat ik niet wist, is dat ze in de ULiege en de ULB (franstalige vrije universiteit brussel) een zeer aantrekkelijk master programma hebben. Echter, het is in het frans. Nu zou dat in theorie mogelijk zijn om dat te doen in het frans. Ik ben al bezig met frans te studeren, en dat gaat nog wel vooruit gaan het komende half jaar, maar het is uiteraard wel heel challenging.
Een andere optie is om in brussel te gaan studeren (nederlandstalige universiteit, VUB), maar brussel lijkt mij zo heel intimiderend. Ik ben opgegroeid in een dorp, en Leuven is nu ook niet echt dat je zegt een grote stad. Dus Brussel intimideert mij nogal.
Mijn vraag is: zouden jullie voor het leuke programma gaan, en dan maar het frans proberen te doen? Of zouden jullie het op "save" spelen en verder kijken binnen de VUB?
Bedankt, dat zou echt heel hard helpen!
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt