• Heejj!!

    Heb juist een weirdo gast leren kennen 0o.
    Toen het kermis was zaten ik en mijn vriendin samen in de botsauto'z en hij sat daar ook in met een vriendn ofzoe..En hij botst kweetny hoe hard op ons dus ik wou hem terug pakken =3. Maar dan bots ik kweetny hoe hard terug is hij gelijk boos op me 0o". Naja ik stak heel de tyd myn middelvinger op en kwam hy heel boos ><. En nu tot de dag van vandaag wil hy plots mijn vriend op netlog worden en mijn e-mail adres willen. Mijn vriendin die samen op de botsauto'z sat hat het zelfde 0o". En nu wil hy heel de tijd hete reacties op sijn foto'z hebben van moi OO.FORGET IT !Sei ik maar hij verplicht my ><. En hij stalkt my hy wil alles weten van my'n familie en soow o.o.

    Weirdo fxing gast ><


    I found myself in Wonderland.

    zwarte lijst op netlog plaats hem daar

    Bleich k heb ook zo iemand enzoo ! Echt zo'n weirdo die zegt dat z'n vader hem heeft opgeangen maar dat z' moeder net op tijd binenkwam en dat z'n vader he losliet&& hij wil ALLES vanmij weten!

    zwarte lijst op netlog plaats hem daar


    Alright <3


    I found myself in Wonderland.

    Hallo, Hier is al een Topic over !! :O


    All was well.

    Bleich k heb ook zo iemand enzoo ! Echt zo'n weirdo die zegt dat z'n vader hem heeft opgeangen maar dat z' moeder net op tijd binenkwam en dat z'n vader he losliet&& hij wil ALLES vanmij weten!


    OmGAY


    I found myself in Wonderland.

    Stalkers zijn echt focking eng 0o
    ik gas er een x 1 en die wist gewoon waar ik woonde 0o
    Ik kon echt 3 dagen niet slapen!
    Niet doen!
    NEGEREN!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Hallo, Hier is al een Topic over !! :O

    kun je lezen wat er in dat topic staat dan?

    Hallo, Hier is al een Topic over !! :O


    Jaa, maar ik mogt van een mod want er waren problemen van mijn topics, get it ?


    I found myself in Wonderland.

    Stalkers zijn echt focking eng 0o
    ik gas er een x 1 en die wist gewoon waar ik woonde 0o
    Ik kon echt 3 dagen niet slapen!
    Niet doen!
    NEGEREN!


    OmOMA!

    *Kruiptbangineenhoekje*


    I found myself in Wonderland.

    Een vergelijkbaar iets had ik met een stel Turken in de botsauto's. Ze bleven maar schelden met kanker dit, kanker dat, kanker zus, kanker zo en kanker overal. Dus op den duur werd ik nijdig en zei dat ze maar mochten doodvallen voor mijn part. Dat namen ze niet zo heel goed op met als gevolg een gevecht. Ik vs 2 Turken (de rest van de groep keek toe >.<)
    Brood en Spelen.


    No growth of the heart is ever a waste