Heya fellow Quizletters,
Sommigen weten dit denk ik al, maar ik ga in januari voor een heel semester naar Amerika om te studeren! c: Ik ga studeren aan de State University of New York at Geneseo (ten zuiden van Rochester) en dus, voor Amerikaanse begrippen, redelijk in de buurt van New York City. Ik ben ontzettend nieuwsgierig, maar tegelijkertijd ook zenuwachtig omdat dit de langste vliegreis is die ik ooit heb gemaakt en ik niet per se groot fan van ben van kilometershoog in de lucht hangen. :'D Anyhow, ik vertrek 8 januari, maar ik heb nog geen vliegtickets geboekt. Het is goedkoper om zowel de heen- als terugreis in één keer te boeken, maar ik twijfel heel erg over mijn terugreis. Ik ben half mei klaar met studeren, maar mijn visum laat toe dat ik nog maximaal dertig dagen in het land blijf. Nu ga ik tijdens de maanden dat ik studeer waarschijnlijk wel naar NYC en de Niagra Falls toe, want ik zit daar toch 'in de buurt', maar ik wil graag nog meer bekijken en zien voor ik terugga naar het kikkerlandje om mijn studie af te maken. Nu mijn grote vraag: zijn er mensen van jullie naar Amerika geweest? Wat hebben jullie zoal gezien en gedaan? Wat raden jullie aan voor een arme student als ik (denk aan overnachtingen (hostels, motels?) en tripjes)? c: Liefs, Matty |
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.