Inktzwart schreef:
Aan de ene kant ben ik het met de stelling eens, maar als je er verder over nadenkt, zouden openbare toiletten in het algemeen dan onveilig zijn, als iemand echt slechte bedoelingen heeft trekt hij of zij zich er weinig van aan of hij/zij nou bij het juiste toilet op je wacht of niet. Daarbij zouden er ook meisjes met slechte bedoelingen naar andere meisjes kunnen zijn, en hetzelfde geldt voor jongens, dus weet je, als het toilet schoon is en er een fatsoenlijk slot op zit, maakt het me niet bijster veel uit.
Dit. Er zijn overal creeps, pervs en watnogmeer. Als we willen wachten tot ze verdwijnen voor we wat dan ook ondernemen, denk ik dat we niet bijster veel meer gaan doen als maatschappij. c': De veiligheid in openbare toiletten moet zo goed mogelijk gegarandeerd worden d.m.v. beveiligingscamera's et cetera, maar meer kunnen we wat dat betreft niet doen. Wetende dat velen zich prettiger voelen bij genderneutrale toiletten, mag het voor mij best. Al lijkt een derde, neutrale wc me ook wel een praktisch idee; dan kiest iedereen maar wat hij het fijnst vindt.
[ bericht aangepast op 12 okt 2017 - 10:18 ]
I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell