• xSamson heeft voor mij 2 ideeën bedacht voor een nieuwe serie. En aangezien ik niet kan kiezen mogen jullie bepalen welk verhaal het word.
    Verhaal 1
    (naam) is juist verhuist naar Amerika.Ze moet alles nog wat gewoon worden maar gelukkig kent ze al iemand.Of dat denkt ze toch.Lucas is een jongen die ze via een chatbox kent.Ze hebben heel wat gemeen maar ze heeft hem nog nooit gezien, hij zegt dat hij geen netlog heeft en geen foto's van zichzelf op de computer.Wanneer ze uiteindelijk toch met hem afspreekt ontdekt ze dat het Ryan Sheckler is (naam) is erg gekwets want zij heeft haar diepste geheimen tegen hem verteldt en is zelfs op hem verliefd geworden, komt het ooit terug goed ?
    Verhaal 2
    Ryan Sheckler ontmoet (naam) bij de Doe Een Wens organisatie.Daar zijn vooral kinderen onder de 18 jaar bij aangesloten die een ernstige ziekte hebben.(naam) is al heel haar leven fan van SkateBoarden en doet het dan ook.Ryan bewondert (naam) en vraagt zelfs haar gsm nummer om contact te houden.Maar wat als hij ook verliefd wordt op haar ?(naam) heeft kanker en de kans is klein dat ze de 40 haalt.De kans is klein maar ze is er wel en is Ryan zijn liefde groot genoeg om van haar te houden ookal heeft ze die ziekte ?

    1:D


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    1e denk ik


    I Miss Your Voice Reining In My Head

    1.


    -

    1 x')


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Kunnen jullie mij vertellen waarom ik nou verhaal 1 moet kiezen ?