• Hey, op school moet ik dus samen met ene vriendin een PWS maken. We hebben besloten om het te doen over slaapuren en je schoolprestaties. We komen er niet helemaal uit, want ik heb het gevoel dat het te gewoontjes is. Hebben jullie een idee om het onderwerp iets concreter te maken? Nu is onze onderzoeksvraag dus in hoeverre heeft het aantal slaapuren invloed op je schoolprestatie...

    Ik weet natuurlijk niet, wanneer jullie de PWS moeten inleveren, maar het is een idee? Als jullie er nog tijd voor hebben, dat je bijvoorbeeld een schema maakt van je slaapritme en die van je vriendin. Dus dat jullie een week uittesten op jullie zelf, of het invloed heeft op je schoolprestatie. Dus ik noem maar iets, dat je zondag op maandag 8 uur slaapt, maandag op dinsdag 6 uur slaapt en ga zo maar door? Misschien dat je elke dag nog een verslagje brengt over hoe je je voelt of je moe bent of fit. Of dat je toch concentratie problemen hebt, enzovoort? Misschien is dat wat interessanter maakt?


    One Who Travels A Higher Path.

    Nou ik kan je vertellen slaapgebrek heeft heel veel invloed op je schoolprestaties , dus ik vind het onderwerp juist heel goed.


    Firm believer of all that is magic

    Misschien kun je ook de slaapritmes van 1e, 2e, 3e (enz) klassen bijhouden, en die vergelijken (mocht je connecties hebben in die leerjaren).


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Bedankt dames, ik heb er zeker wat aan gehad!

    Superinteressant onderwerp! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie conclusie


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als het goed is kun je met deze vraag naar je pws-begeleider gaan, die weet er waarschijnlijk genoeg vanaf om jullie verder te kunnen helpen met het opzetten van een goed onderzoek (:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2017 - 17:44 ]


    And then we'll see it.

    Wat ik dan zou doen is een vragenlijst maken. Hoeveel uur ieamnd gemmideld slaapt etc


    Change is for weirdos ~ Niall Horan