• De laatste tijd legt ik voorzichtig zo nu en dan weer contact met oude vrienden van Quizlet, ik merk dat ik dit erg leuk vind, maar ook lastig soms. Zitten mensen nog wel op me te wachten na al die maanden, jaren? Ik ben met niemand met ruzie uit elkaar gegaan, maar soms verwaterd het gewoon even. Wat ik eigenlijk wil zeggen is:

    Bedankt voor iedereen waarmee ik (ooit) goed contact heb gehad hier, ik ben jullie niet vergeten en jullie hebben een speciaal plekje in mijn hart. Er zijn echter zoveel mensen die me dierbaar zijn en zoveel mensen waarmee ik wil praten en die ik weer eens wil opzoeken.....dat het allemaal niet bij te houden is. Ik voel me daar soms schuldig over en ik mis bepaalde contacten ook zeker, maar weet dat mijn beste vriendin offline...dat ik haar ook maar eens in de zoveel weken zie en toch....elke keer voelt het als thuiskomen. Jullie hebben allemaal een stukje van mijn thuis in jullie, een genegenheid die nooit vervlogen is.

    Misschien vinden sommigen van jullie, vrienden van mij of onbekenden, het overdreven dat ik dit hier post.....misschien vind je wel dat ik dit niet hier zou moeten posten maar persoonlijk moet sturen. Nou ik kan je vertellen dat ik dan nogal lang bezig ben en niet iedereen is nog hier op Quizlet te vinden. Ik noem ook expliciet geen namen, want ik wil niemand uitsluiten.

    Zo, dit was Jolijn nostalgische bericht. Love you all, thanks for being in my life and thanks to the people who keep Quizlet alive. (flower)


    You were born original, don't die as a copy.

    We love you too!(heart2)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    The sweetest thing! Love you too! (heart2)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    We love you! Always (heart2)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SPECS schreef:
    De laatste tijd legt ik voorzichtig zo nu en dan weer contact met oude vrienden van Quizlet, ik merk dat ik dit erg leuk vind, maar ook lastig soms. Zitten mensen nog wel op me te wachten na al die maanden, jaren? Ik ben met niemand met ruzie uit elkaar gegaan, maar soms verwaterd het gewoon even. Wat ik eigenlijk wil zeggen is:

    Bedankt voor iedereen waarmee ik (ooit) goed contact heb gehad hier, ik ben jullie niet vergeten en jullie hebben een speciaal plekje in mijn hart. Er zijn echter zoveel mensen die me dierbaar zijn en zoveel mensen waarmee ik wil praten en die ik weer eens wil opzoeken.....dat het allemaal niet bij te houden is. Ik voel me daar soms schuldig over en ik mis bepaalde contacten ook zeker, maar weet dat mijn beste vriendin offline...dat ik haar ook maar eens in de zoveel weken zie en toch....elke keer voelt het als thuiskomen. Jullie hebben allemaal een stukje van mijn thuis in jullie, een genegenheid die nooit vervlogen is.

    Misschien vinden sommigen van jullie, vrienden van mij of onbekenden, het overdreven dat ik dit hier post.....misschien vind je wel dat ik dit niet hier zou moeten posten maar persoonlijk moet sturen. Nou ik kan je vertellen dat ik dan nogal lang bezig ben en niet iedereen is nog hier op Quizlet te vinden. Ik noem ook expliciet geen namen, want ik wil niemand uitsluiten.

    Zo, dit was Jolijn nostalgische bericht. Love you all, thanks for being in my life and thanks to the people who keep Quizlet alive. (flower)

    Voor mij hetzelfde! Ik voel me net zo...


    Let's see the eight world wonders, Before we six feet under.

    Jolijnke ik hou nog altijd van je hoor , ook al babbelen we niet meer echt.


    Firm believer of all that is magic

    Yes, love you too (H) always (H)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ga niet op iedereen apart in, maar ik vind het wel heel leuk om reacties te zien van jullie. Liefde aan jullie <3


    You were born original, don't die as a copy.