'Darryl'
19 y/o • Lifeguard with proud Italian blood • With Alice in Wonderland & Reina
|
Ik spoot plagend richting op en algauw vormde zich een witte vlek op haar rode badpak, die vervolgens als een baby waterval over het rode kleedje stroomde.
‘Oeps.’ Grijnsde ik schijnheilig, voor Alice mij al met mijn zonnebrand crème scheidde. ‘All!’ riep ik nog klagerig, waarbij ik weg probeerde te springen alsof er een kogel naar me geschoten werd. Ik zag er vast ook heel heroic uit. Als James Bond, maar dan beter. My name was di Marco, Darryl di Marco.
Echter leek ik op dit moment meer op Dombo het olifantje. In plaats van atletisch weg te springen, stootte ik mijn voet – waar de logica hier in zat, wist ik nog niet. Springen was gewoon veel moeilijker dan het leek.
Een paar witte klodders sierde mijn blote buik. Moest er iemand nu binnenkomen, dachten ze vast dat er een dikke rave hier gaande was. Tja je moest iets doen om het leuk te houden op het werkvloer, nietwaar.
‘Nou dat ziet er even sexy uit. Als er nu iemand binnen zou komen, wat zullen ze dan wel niet denken?’ vroeg Alice lachend aan mij, waarbij ze de klodders crème over haar decolleté en armen uitsmeerde.
Kort haalde ik mijn schouders op, voor ik – in plaats van de bongo’s bespeelde met haar rondvormige borsten – een klap op haar billen gunde. ‘Dat we het samen gezellig hebben.’ Kirde ik enthousiast in haar oor, terwijl ik haar dichter naar me toe trok. Tot mijn fataal uiteraard. Ik werd geraakt met een vinger over mijn neus. I’m hit. S.O.S.
‘Kijk nu ben je de perfecte lifeguard, vind je niet?’ vervolgde ze plagend, waarbij ze haar tong uitstak.
‘Dit was natuurlijk wel de kers op de taart hé.’ Antwoorde ik terug, waar ik even in het ruit keek. Ik haalde een hand door mijn haar, waar ik een kleine kus naar mijn spiegelbeeld zond. ‘Perfect.’
Ik draaide me weer om naar Alice, waar nu ik de leiding nam en haar rug insmeerde met de restjes zonnebrand créme wat we hadden.
Alice was gewoon uniek voor een meisje. Ze had banter van hier tot aan Tokyo en dat was wel een van de vele redenen om haar wel om je heen te willen hebben. Ze was overduidelijk een meisje, maar ze kon zo ‘one of the guys’ zijn.
Rustig smeerde ik de blote huid van Alice in, tot er plots een meisje naar binnen kwam gelopen. Yep het was gedaan met de rust.
‘Jezus, hebben jullie ook iets tegen brandblaren. Volgens mij zijn mijn voeten één grote blaar. De zand is lichtgedrukt heet.’ Klaagde de licht getinte dame.
Ik liet Alice weer los, zodat ze een gel voor het meisje kon pakken, terwijl ik het laatste restje crème wat nog op mijn borst lag, insmeerde. Dit moest er wel behoorlijk awkward uit zien.
‘Dat is wat je een glow up noemt.’ Vervolgde plotseling het onbekende meisje weer. Ik keek even op naar Alice, voor ik weer naar de dame keek in de deuropening.
‘Darryl, god, ik dacht niet dat ik jou ooit nog zou zien.’ Ging ze verder. Ik staarde even in de bruine kijkers van de dame, voor ik haar verder in me op nam en een kleine – ongemakkelijke – blos op mijn wangen tevoorschijn kwam. Oh Merlin. ‘Reina.’
Alleen al door haar naam uit te spreken, werden mijn wangen alleen maar roder. Oh God. Wat was het spontaan warm geworden in het kleine hutje. Kort wapperde ik dan ook wat met mijn hand, terwijl mijn blik nog een enkele keer over Reina gleed. Wat ze hier deed, wist ik niet – of toch wel. Ze deed iets met surfen en er waren surfwedstrijden. Een plus een kon ik wel optellen. Echter had ik niet kunnen weten dat ik haar tegen zou komen, er waren zoveel surfers. Toch was het nooit leuk om je ex tegen te komen. Niet dat Reina geen ‘goede’ ex was. We hadden ongetwijfeld allebei op dat moment iemand nodig gehad en zagen allebei geen toekomst met elkaar. Of althans, dat is wat ik ervan maak, gezien ze letterlijk voor mij een rebound was.
‘Lang niet gezien. Over een glow up gesproken, right back at ya girl.’ Knipoogde ik, voor ik haar voor een paar seconde in een omhelzing trok. Yep this was awkward.
Toen ik haar los liet kwam Alice alweer terug gewandeld met een tube, die ze aan Reina gaf. ‘Hier lieverd, voor onder je voeten. Heel erg verzachtend, verkoelend en het heeft een herstellende en hydraterende werking.’ Somde ze doodleuk op, terwijl ik hier half dood aan het gaan was. Oké misschien was dat ook wel overdreven, maar alle ik-ga-dood- scénes zijn overdreven.
‘Alice dit is Reina, Reina; Alice.’ Stelde ik ze voor, terwijl ik weer met mijn hand begon te wapperen. ‘Zeg vinden jullie het ook nou zo warm?’ vroeg ik ze. ‘Ik wel – Misschien moet ik maar even afkoelen in de zon..’ oké Darryl – stop talking. This makes zero sence.
‘- Buiten, bedoel ik. Natuurlijk. Wie koelt er nou af in de zon.’
|
[ bericht aangepast op 1 okt 2017 - 16:13 ]
When I taste Tequila, Baby, I still see ya