[ bericht aangepast op 5 nov 2017 - 1:57 ]
Danmarks Dynamite.
I'M CRYING. IK HEB TE VEEL USERS GEHAD BC ALS JE NU OP M'N PROFIEL GAAT KIJKEN ZIE JE NA WILLOWS PUNTJES STAAN HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. wat is leef Ik vind dat eigenlijk fucking kut rip.
stay safe because I like being alive at the same time as you
Die lijst is schandalig groot.
Routh schreef: Die lijst is schandalig groot.
Kan je dat zien of moet je dat tellen?
Routh schreef: Kan je dat zien of moet je dat tellen?
Ik zit op 73 en voor amper GM te zijn geweest vind ik dit aardig goed van mezelf lol.
Routh schreef: Ik zit op 73 en voor amper GM te zijn geweest vind ik dit aardig goed van mezelf lol.
Ik heb er een beetje mixed feelings over dat je de rest van m'n users dus niet meer op m'n profiel kan zien. (no_chears) Also had ik niet eens in m'n blog gezet dat Panabaker ook met Gab gematcht was/is, tsss. Nu is alles weer bae. *O*
Lotz schreef: Ik heb er een beetje mixed feelings over dat je de rest van m'n users dus niet meer op m'n profiel kan zien. (no_chears) Also had ik niet eens in m'n blog gezet dat Panabaker ook met Gab gematcht was/is, tsss. Nu is alles weer bae. *O*
Routh schreef: (...) Ja dat snap ik wel eerlijk gezegd. Maar als je hem als lijst zet, dat je moet hooveren dan zie je ze toch wel allemaal?
Ja, als ik dat doe zie je 'm inderdaad wel. MAAR KIJK HOE RAAR DAT ER UIT ZIET HAHAHAHAHA
Ik ga twee weken lang huilen bc mijn username eerlijk.