Ik had weer een vraag m.b.t. het oprichten van mijn eigen bedrijf genaamd Yardaël (Als je wilt weten wat dit precies inhoudt, kun je even onder de spoiler lezen), maar om jullie niet continue lastig te vallen met wéér nieuwe topics over Yardaël, dacht ik dat ik het gewoon hier in kon gooien!
Het oude onderwerp (een vind-ik-leuk voor op Facebook) geldt nog altijd, maar staat onder de spoiler..
Mijn nieuwe hulpvraag is: ik moet voor de Dragons' Den & bedrijvenmarkt een eigen kraam inrichten om mijn bedrijf te promoten. Nu wil ik dit uiteraard op een originele, opvallende manier doen, want de beste kraam wint ook een prijs! Kunnen jullie mij hierbij helpen? Ik weet namelijk niet precies wat ik wil en heb ook geen ideeën meer.. De ideeën die ik al heb:
- Eén zijkant dichtmaken (met bakstenenbehang vd Action) en hier foto's ophangen, voor een huiselijke sfeer en duidelijkheid.
- Foto's (waarschijnlijk dus aan die zijkant, maar misshien wat meer)
- Zo'n houten krat op z'n kant met wat stro erin en nog iets (een beeld?)
- Uiteraard visitekaartjes, flyers, enz. Ik heb een shirt met logo aan..
- Een mapje met krantenartikelen, feiten/cijfers/artikelen/weetikveel
- Een schaaltje met katja varkenskoppen-snoepjes .
En ik wil nog iets actiefs! Een spel? Wat voor één?
Hebben jullie nog leuke ideeën? Weten jullie waar je realistische beelden kunt kopen van bijv. koeien, geiten, schapen, varkens, enz? (Intratuin heeft ze dat weet ik, maar misschien nog ergens?)
Dankjulliewel!
Mijn eerdere vraag heb ik even onder een spoiler gezet:
Link naar de Facebookpagina --> Klik!
Jullie zouden mij echt helpen!
En zoals gezegd: bij vragen, stel ze gerust, want ik kan nog uren doorpraten!
Dankjulliewel!
Dikke knuffel
Yardaël
[ bericht aangepast op 30 okt 2017 - 21:47 ]
You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.