Hallo Quizlettertjes
Om te beginnen: ik geloof niet in geesten, maar damn, wat was ik gisteren bang :') Om even context te geven: Zoals iedere persoon maak ik geregeld wel eens een selfie (met de lage kwaliteit camera van mijn gsm). Gisteren was ik door mijn foto's aan het scrollen en zag ik toch wel iets vreemd. Ik heb er een paar vrienden mee weten bang te maken, maar één van die vrienden zag iets anders in de foto, wat me eigenlijk wel liet lachen haha
De betreffende foto:
Zien jullie het grappige/enge aan deze foto? Hint: het is niet mijn hoofd :')
Funny story:
In de linker benedenhoek van het raam zie je het hoofd van het paard. Ik weet precies waar alle kleurschakeringen vandaan komen, maar het is best wel een grappig gezicht.
Scary story:
Opnieuw in de linker benedenhoek van het raam zie je iets wat lijkt op het gezicht van een persoon. Ik heb geen idee hoe het licht op zo'n manier gevallen kan zijn dat dat gezicht er gekomen is en ik leef op de eerste verdieping, dus het is ook niet alsof er echt iemand achter dat raam kan staan. Ik geloof niet in geesten, maar als je zoiets merkt om 1u 's nachts... Wel, ik werd toch wel een beetje bang (;
[ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 21:04 ]
If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.