• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East High — Californië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Chardonnay Parker Sweetwather • The ''One'' Person • Madelaine Petsch • Windvlaag • 1.3
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Idk. • Greenlight • 1.2
    Peaches Riddle • Status • Jessie Paige • Herfst • 1.5
    Rosa Thomason • The Life of The Party • Faceclaim • Phortos • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Scarlett Leithold • Virago • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Ertha Latisha Green • The Newby • Bee Melvinn Windvlaag • 1,6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Miranda Kerr • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Noah Christopher Andrews • The Hyper • Cole Sprouse • Windvlaag • 1.3
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • Maluma • 1.1
    Naam • Status • Faceclaim • philocaly • Pagina
    Parker Thomas Smith • The Jock • Idk • Obeah • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Idk • Obeah • 1.2
    Naam • Status • Faceclaim • Epine • Pagina
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prine Charming • Pierson Fodé • Vaiana • 1.5

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.


    ''With all due respect, which is none...''

    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen
    The Princess • 17 jaar • Kantine • Met Roman • Outfit


          Waarschijnlijk heb ik het verkeerd gehoord dat iemand mijn naam riep en begin ik gek te worden. Nu begin ik ook nog eens te twijfelen aan mijn geestelijke vermogens, en dat terwijl ik nog zo jong ben. Ik rol mijn ogen als reactie op mijn gedachte en laat mijn hoofd dan met een ruk naar voren vallen om mijn grijns te verbergen. Straks beginnen andere mensen ook nog te denken dat ik niet helemaal 100% ben.
          Onbewust schieten mijn ogen iedere keer weer naar Roman en dat terwijl ik net besloten had om me er niet mee te bemoeien. Vandaar dat ik demonstratief mijn telefoon er weer bij haal en mijn rug naar het tafereel toe draai. Zo, nu kan ik tenminste niet meer iedere keer opkijken en mijn hart een beroerte te bezorgen. Ik dacht echt dat ik al over hem heen was, maar klaarblijkelijk is dat niet zo. Al vanaf het moment dat ik op deze school kwam had deze kerel mijn aandacht en mijn hoop dat hij dat niet doorhad was al snel doorgrond.
          Zuchtend leg ik mijn telefoon weer aan de kant omdat die er duidelijk niet voor zorgt dat ik niet aan hem denk en ik buk me om mijn tas open te ritsen. De bovenste bak weet ik er al snel uit te wurmen en op tafel te zetten. Ik wil net de deksel openen als ik de bank iets voel doorbuigen als er iemand naast me neer ploft. Mijn ogen richten zich op de boosdoener en ik sper ze wijd-open als ik doorkrijg wie er naast me zit. Om eerlijk te zijn had ik verwacht dat Jake naast me zou komen zitten, maar dat is niet het geval. Een zweem van zijn aftershave dringt mijn neus binnen en meteen heb ik geen flauw idee meer wat, wie en waar ik ben. Er knippert alleen een groot bord met felgekleurde letters in mijn hoofd die de naam ROMAN vormen.
          'Heya gorgeous,' zegt hij met een knipoog in mijn richting. Verbluft kijk ik hem aan en het duurt even voordat ik doorheb dat zijn woorden voor mij bedoeld zijn. Maar voordat ik kan reageren, slaat hij zijn arm al om me heen, waar mijn lichaam automatisch op reageer en ik iets naar hem toe leun. Plotseling kom ik weer bij mijn positieven en schuif ik een stukje bij hem vandaan zodat onze lichamen niet meer tegen elkaar gedrukt zijn. Om cool over te komen, wat me volgens mij totaal niet lukt, probeer ik op dezelfde toon als Roman te praten. 'Heya, awesome.' Mijn wangen worden al rood voordat die woorden mijn mond uit zijn en ik kan mezelf wel voor me hoofd slaan voor die twee woorden. 'Ik bedoel, hai.' Ik lach nerveus en ik weet niet of ik hem moet haten omdat hij een van de weinige personen is die me van mijn stuk kan brengen en als er iets is waar ik een hekel aan heb, is dat het wel. Om snel weer de controle over de situatie te krijgen, schud ik zijn arm van me af en ik voel mijn hoofd alweer iets helder worden. 'Dus, wat was er aan de hand net?' vraag ik terwijl ik een irritante pluk die uit mijn knot is gevallen achter mijn oor duw.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2017 - 8:32 ]


    I have seen my own sun darkened



    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, Outside, With Cel




    Mijn blik gleed rustig over het plein heen waar enkele mensen op bankjes te vinden waren, al zaten de meeste toch wel binnen in de kantine. Een plek die ik eigenlijk het liefst zo veel mogelijk vermeide, nee ik had het niet zo op onbekende prut in bakjes. Ik haalde mijn rugzak er even bij waar ik even in grabbelde zodat ik een flesje water en mijn doosje pasta kon bovenhalen en net op tijd ook want Celesta kwam vermoeid naast me ploffen waardoor ik in een automatisme mijn arm om haar schouder heen sloeg. 'Yeez ik heb een hekel aan economie, maar mijn leraar denkt volgens mij dat iedereen zijn les geweldig vind. Echt de volgende keer dat hij net weet wat pauze inhoudt ren ik gewoon dat fucking lokaal uit.' zei de brunette dramatisch waardoor ik even lachte. " Maar met Economie kun je zoveel doen! Economie enzo..." zei ik quasi streng al kon ik het niet laten om te grijnzen, nee net zoals Cel had ik een hekel aan dat vak. Ik herinnerde me nog maar al te goed vorig schooljaar waar ik Enonomie vrijdag het laatste lesuur had, vreselijk gewoon. De man leek er dan ook een gewoonte van te maken de klas nog eens tien minuten langer bezig te houden dan nodig was. Celeste haalde een appel boven waarna ze haar hoofd op mijn schouder liet rusten.
    'Hey trouwens. Kill me now, het is nog maar één maand, maar ik denk niet dat ik deze maand nog overleef. Ik ben zo klaar met school en alle mensen hier.' wisten de woorden haar keel te verlaten waardoor ik haar met opgetrokken wenkbrauwen aankeek. 'Behalve jou natuurlijk.' Ik grijnsde even en haf haar een plagende por. 'Ja bezorgde me bijna een hartaanval zeg." begon ik dramatisch. "Maar nee ik snap je punt meer dan genoeg, deze school is echt een mini gevangenis, I want my freedom, and I want it now." zei ik lachend waarna ik een hap nam van mijn pasta, ik had een extra vork meegenomen voor het geval dat Cel niet aan deze heerlijke pasta kan weerstaan en druwde het ding in haar handen. "Here ya go". met deze woorden liet ik mijn blik geamuseerd weer over het veld glijden. " Al enig idee wat je gaat doen deze vakantie? Ik weet al dat ik zal sterven terwijl ik wanhopig zoek naar een studie die me aanstaat." zei ik met een scheve glimlach.
    Cel was mijn beste vriendin en wist dan ook als enige dat ik nog geen idee had wat ik later wilde doen. " Als ik nou eens mijn hele leven gespendeerd had aan videogames dan sport, dan kon ik misschien betaald worden om niets te doen naast games. Ik bedoel wie wilt dat nou niet." zei ik sarcastisch , nee helaas bestond er niet zoiets als betaald worden voor niets te doen. "Oh trouwens." begon ik met een volle mond gezien ik net wat pasta binnen geprobt had. "Hoe was je weekend? Gaan shoppen? En niemand heeft je toch lastig gevallen hé? Het is weer het seizoen van de eikels." begon ik terwijl ik moeizaam mijn eten binneslikte, ik was iets te gulzig geweest. Daarbij probeerde ik subtiel te vragen over Cel en mogelijke jongens die haar als doelwit gekozen hadden.
    Het feit dat ze al eerder zei dat ze iedereen moe was , was voor mij wel een pluspunt zo was de kans ook groter dat ze mensen afwees en dat ik nou net wat ik wilde. "Ik liep daarnet langs de kantine waar ik Max en Roman had zien discusiëren om Chardonney." zei ik met een duidelijke neerbuiging naar Roman gericht. " Het testosteron staat weer hoog en ze proberen hun status op te krikken. " zei ik met een denigrerend lachje. "Maar echt niets of niemand zou ons van de troon kunnen stoten. Am I right?" grijnsde ik met een knipoogje naar Cel. We waren zowat de populairste mensen van deze school en ik noemde Cel dan ook al te graag Queen want heef toe dat is ze ook wel - als mijn beste vriendin ofcouse, ik word als misselijk als mensen wat anders dachten- "Mensen zijn ook zo achterlijk te laatste dagen." eindigde ik mijn vaststelling, dat iedereen op deze school, naast ons dan gewoon idioten waren.






    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ Kantine w. Lichelle



    Voor een kort moment leunt ze naar me toe waardoor een tevreden grijns vormt op mijn lippen. Maar dan schuift ze toch een beetje weg, al is het niet heel ver. 'Heya, awesome.' zegt ze op dezelfde toon die ik net gebruikte, waardoor mijn wenkbrauw kort geamuseerd omhoog schiet. Haar blozende wangen zorgen ervoor dat ik glimlach en kijk haar wat schuin aan. 'Ik bedoel, hai.' Ik lach zachtjes en hou mijn blik op haar gericht. Ze schud mijn arm van haar af. 'Dus, wat was er aan de hand net?' vraagt ze me en ik haal lichtjes mijn schouders op.
    'Max die weer eens de dames lastig valt. Hij is nog altijd zo hormonaal als een 14-jarige..' zeg ik. 'Niks bijzonders dus.' Ik kijk even de kantine rond. Char was inderdaad niet teruggekomen, wat ik ook eigenlijk wel had verwacht. Ze bleef een rare. Een hele aantrekkelijke rare that is. Maar dat kan ik over meer meisjes zeggen hier. Nou ja, als je het rare weg laat. Ik kijk naar het plukje dat weer van achter haar oor ontsnapt en lach zachtjes. Mijn hand breng ik naar haar gezicht en veeg het plukje weer achter haar oor, voor ik kort over haar wang streel met mijn duim. 'Heeft iemand je ooit verteld dat je prachtig bent? If not, dan moet ik dat even vaker doen.' ik lach zachtjes en trek langzaam mijn hand terug.



    El Diablo.

    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen
    The Princess • 17 jaar • Kantine • Met Roman • Outfit


          Als reactie op mijn vraag haalt Roman zijn schouders op in een nonchalant gebaar. 'Max die weer eens de dames lastig valt. Hij is nog altijd zo hormonaal als een 14-jarige..' Ik knip begrijpend, of doe in ieder geval mijn best en mijn ogen scheuren zich los van zijn prachtige gezicht om zich op Max te vestigen. Roman keek zelf ook weg van me, niet verbazend want er was verder ook niet veel te zien, en ik kreeg het idee dat hij op zoek was naar het roodharige meisje. Ikzelf draai mijn hoofd weer naar Roman toe en wil net mijn mond opendoen om hem een koekje aan te bieden aangezien ze ze niet allemaal zelf op kon eten.
          Maar in plaats van een doodnormale zin, komt er een piepend geluidje uit. De hand van Roman, die warm aanvoelt tegen mijn wang, stopt het plukje, dat zo koppig was om weer terug te springen, achter mijn oor. Dan gaat zijn hand in een teder gebaar over mijn wang. Ik verstijf helemaal en heb geen flauw idee hoe ik hierop moet reageren. Sowieso ben ik zo romantisch als een deurklink, tenminste, dat is wat Scott me altijd vertelde.
          'Heeft iemand je ooit verteld dat je prachtig bent? If not, dan moet ik dat even vaker doen.' Mijn hoofd is heel druk bezig een gepast antwoord te bedenken, maar ik ben te veel van mijn stuk gebracht door deze man, dat ik iets onverstaanbaars mompel: 'Nouneemaarbedankt... ikzalhetinmijnachterhoofdhoudenwanneeriks'ochtendsindespiegelkijk.' Vlug nam ik een hap lucht omdat ik die blijkbaar in mijn tirade vergeten was te nemen. Waarschijnlijk zie ik er nu uit als een idiote vis en ik laat even mijn hoofd hangen om mezelf bijeen te rapen. Langzaam strek ik mijn rug en draai mijn bovenlichaam iets in zijn richting zodat ik hem recht aan kan kijken. Omdat ik niets zinnigs kan bedenken, bied ik hem een een chocolate chip cookie aan. Ik laat mijn hoofd iets hangen en kijk hem vanonder mijn wimpers aan. Hopelijk rent hij niet gillend weg om mijn vreemde gedrag, maar dat effect heeft hij nu eenmaal op me. Het is zijn eigen verdomde schuld, grr.


    I have seen my own sun darkened

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ Kantine w. Lichelle



    Een piepend geluidje rolt over haar lippen en ik glimlach. Ah, ik had het gelukkig nog steeds. 'Nouneemaarbedankt... ikzalhetinmijnachterhoofdhoudenwanneeriks'ochtendsindespiegelkijk.' zegt ze in een keer en ik trek mijn wenkbrauwen wat op. Dat mijn effect zó groot was, was wel lang geleden. Het is wel cute.. Ze keert zich na een kort moment weer naar mij toe en houd me dan de bak voor, als ik naar de inhoud kijk worden mijn ogen wat groter en de glimlach breder. Ik hou van zoetigheid, sugar is life. Ik hoorde wel vaker dat ik met mijn eetpatroon een huis van vier kon voeden of dat ik ondertussen echt diabetes of iets dergelijks moest krijgen. Maar over mijn lichaam heb ik nooit iemand horen klagen. Ha.
    Ik vis een koekje uit de bak en neem een hap, waarna ik tevreden grijns. 'This is heaveeeeen.' zeg ik, bijna op een juichend toontje. Vervolgens eet ik het ik een paar happen op en knik. 'Weet je... Als je dit zelf hebt gemaakt mag je je spullen pakken en bij mij komen wonen. Jij bakt en in ruil krijg je mij.' grijns ik speels en knipoog naar haar.


    El Diablo.

    Chardonnay Parker Sweetwather
    ''Don't need friends to be smart.''

    Char was bijna bij mijn eerst volgende lokaal, een kwartier te vroeg. She guess. Ze liet zich langs de muur naar beneden glijden en wachtte. Wachtte tot er iets spannend gebeurde, iets wat haar tot nu toe rotte dag totaal veranderde. Iedere jongen had in dit schooljaar interesse in haar gehad. Dit om alleen punten te scoren, alleen maar om een beetje hoger op die lader te komen. Daarna lieten ze haar vallen als een blok, en al snel waren ze haar vergeten. Dit liet Char nooit meer gebeuren, niet nog eens. Ze is geen kleine meid meer, ze is Char. De ''Hard to Get Redhead.'' De jongedame liet haar haar over haar schouders hangen en rommelde wat in haar tas. Veel mensen waren bang voor de jongedame, en daar hield ze van. Alleen nu kon ze het er even niet bij hebben. Een paar weet-Char-veel klassers, die de jongedames reputatie zeker weten van wel kenden, keken bang de gang door. Ze staarden Char aan, terwijl ze met hun mede klassers fluisterden. 'GOD, LOOP DAN DOOR!' Snauwde Char naar hun toe terwijl ze zuchtend naar het plafond staarde. De leerlingen liepen snel door, bang voor de volgende uitbarsting. 'Tjop, tjop! Een beetje lopen is heus niet zo moeilijk?!' Char rolde met haar ogen en pakte rommelde verder. Borstel, boek, ander boek, meer boeken, nog een keer haar borstel? O, ja. Telefoon. Ze pakte het trillende ding en las het in komde berichtje. Ethan. Haar weet-Char-veel-voor-welk-vak buddy. Geschiedenis. She guess again. Ze las het berichtje, en meteen voelde ze weer woede op borrelen. Ze deed haar spullen in haar tas en stond op. Ze slikte haar woorden in en rende bijna de kantine in. Ze zag hem. Zijn haar stak boven dat van anderen uit, hijzelf stak boven iedereen uit. Ze liep op Roman af en keek hem aan. Het eerste wat ze deed was hem een klap geven. Het boeide haar niet wat hij deed of dat Lichelle naast hem zat. 'Jij vieze, vuile klootzak! Ik wilde niets meer met je te maken hebben!'

    [ bericht aangepast op 20 sep 2017 - 18:21 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Grrrr, waarom wist ik dit niet :') MT!


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Grrrr, waarom wist ik dit niet :') MT!


    Uhm ja dit eigenlijk :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    ━       Jackson 'Jake' Beau Aguillard      ━
    ━      The charming dickhead      ━

    Jake - outside the school - alone - watching a tv show
    OUTFIT

    Ik zat buiten in het gras, boven op mijn jas die ik op de grond had gedrappeerd. Mijn laptop lag op mijn schoot en ik was een serie aan het kijken. "Lucifer", een serie die Jake heel erg inspireerde. Het is een sarcastische serie met slechte humor, pretty much de beschrijving van mijn eigen karakter. Ik denk dat de serie mij daarom zo erg aansprak. Ik keek even op en zag een paar leerlingen langslopen, wat een afschuwelijk gezicht. Ik zal nooit begrijpen waarom sommige meiden roze met rood combineren, ik krijg er de kriebels van. Ik keek terug naar mijn serie en staarde ongeveer 5 minuten naar het scherm. Ineens realiseerde ik me dat ik Celeste de hele dag nog niet had gezien. Ik greep mijn telefoon uit mijn broekzak en begon chaotisch te typen.
    SMS naar Celeste

    BABE, waar ben jij. Ik heb je de hele dag nog niet gezien. I miss your crazy ass.

    Ik drukte op verzenden terwijl ik de rest van mijn berichtjes bekeek. Allemaal van die zielige aandachtshoertjes op instagram en snapchat. Wat heb je daar toch aan, er is toch niets leuks aan makkelijke dingen. Challenging, dat is leuk. Wat me liet denken aan Ertha. Dit weekend had ik tehoren gekregen dat zij aan mij gekoppeld was. Gek genoeg had ik geen idee wie dat mocht zijn. Ze zal wel nieuw zijn, wat me wel interessant leek. Ik wist niet wie ze was, hoe ze er uit zag of waar ze vandaan kwam. Hoe moest ik iemand voor me gaan winnen die ik niet eens kende? Het was een uitdaging.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2017 - 20:24 ]


    - thank you for existing -

    ERTHA LATISHA GREEN — ERTH
    Themesong ❀ Fc: Bee Melvnin
    ''I know the awnser.'' She said.
          ''O god, that's our miss Green again with the perfect answer.'' He sighs.

    De dag begon vanochtend al goed. Ertha was namelijk drie keer het verkeerde lokaal in gelopen, en hierom ook drie keer te laat gekomen. Ze had geen idee waar ze moest zijn en waar ze heen moest, en hoe dan ook. Toevallig stond Ertha in de kantine, eindelijk was ze eens waar ze moest zijn. Ze ging aan een tafeltje zitten eten, en genoot van haar oreo's met dubbele,
    witte vulling. Ze deed ze in haar mond, hemels. Ineens begon er iets in haar zak te trillen, de telefoon. Natuurlijk. Ze pakte het ding direct op en bekeek smakkend haar berichtjes.
    Hallo sweetheart,
    hoe gaat het op school?
    Al nieuwe vriendjes gemaakt.
    xx Je moeder

    Mam, alsjeblieft. Nee, Ertha was niet het meisje dat typisch te laat kwam. Ze was ook niet het meisje dat iedere dag achter haar telefoon zat. Ertha was een meisje die geen écht typisch meisje was. Ze was kalmer, ze dacht meer na. Het enige van vandaag was dat alles gewoon niet zo lekker liep. Toch? Ertha keek om zich heen, het was warm binnen. Er stroomden leerlingen naar binnen en nieuwsgierig keek ze of één van hen Peaches, haar stiefzusje, was. Ertha kende nog niemand hier, haar status was typisch ''The Newby.'' Toen ze haar roze harige zus niet zag liep ze naar buiten, de warme van de kantine werd haar net te veel. Ze keek om zich heen, en zag een jongen die haar aandacht trok. Hij zat bij haar in de klas, toch? Die ene?Hij kon wel zeggen waar Peaches uithing. Nee, Ertha was ook niet het meisje dat zo maar op iemand afstapte. Toch deed ze het, voor deze ene keer. Misschien kon hij haar ook wel vertellen waar ze moest zijn. 'Ehm, Hallo...' Ze keek naar de jongen die op zijn jas achter zijn laptop zat, leek haar een aardige jongen. 'Ken jij misschien Peaches, Peaches Riddle?'
    ❀❀❀
    (Wie zou er nou op die jas zitten, hoi Jackson hihi.)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2017 - 19:05 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    ━       Jackson 'Jake' Beau Aguillard      ━
    ━      The charming dickhead      ━

    Jake - outside the school - with Ertha - watching a tv show
    OUTFIT

    Ik was rustig mijn serie aan het kijken en ondertussen een beetje op mijn mobiel aan het rondneuzen. Het was echt rustig op school, tot nu toe tenminste. Als Lichelle, Celeste en ik eenmaal bij elkaar waren, brak de onheil los. Natuurlijk kunnen we Roman en Valentine niet vergeten, met die 2 gingen alle meiden in de gangen zo ongeveer huilen als wij langs ze heen liepen. Ik kon niet wachten.

    Ik voelde een aanwezigheid achter me. Het stond even stil en verplaatste zich toen tegenover me. Ik keek op en zag een dame staan, een getinte dame. Wie was dit nou weer en hoe haalt ze zich het in haar hoofd om in mijn zonlicht te gaan staan. Voor ik een opmerking kon maken over dat ze aan de kant moest gaan, was ze me voor.
          'Ehm, Hallo...' zei ze zachtjes. Ik haalde mijn wenkbrauwen op en keek haar afwachtend aan. Ik knikte met mijn hoofd als aanduiding dat ze verder kon praten.
          'Ken jij misschien Peaches, Peaches Riddle?' vroeg ze vervolgens, nogsteeds op een verlegen manier. Wat wilde deze dame van Peaches? Een betere vraag, wie is deze dame.
          'Ik ken Peaches inderdaad, jou daarintegen heb ik hier nog nooit eerder gezien.' zei ik op een lichtelijk nieuwsgierige toon. Ze zag er erg interessant uit, haar ogen waren prachtig in contrast met haar huidskleur en haarkleur. Ik stond op en klopte mijn broek af, waarna ik een hand uitstak.
          'Mijn naam is Jackson Aguillard. - zei ik een beetje ijdel. - 'En welke naam draagt deze mooie dame?' vroeg ik gevolgd door een glimlach. Ik negeerde met opzet haar vraag naar Peaches, ik was meer geïnteresseert in de dame die voor mij stond. Ik ging haar niet meteen wegsturen naar Peach.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2017 - 20:23 ]


    - thank you for existing -

    Celeste Dariya Maksimov


    Cheer captain | 18 years | Bench outside | With Valentine | Outfit

    Her attitude kinda savage
    But her heart is gold

    Valentine maakte Celeste duidelijk dat ze economie nodig had voor economie wat in werkelijkheid dus eigenlijk best wel veel was. Celeste wist best dat ze het vak best nog wel eens nodig zou kunnen hebben voor haar toekomst, maar dat betekende niet dat ze met veel meer plezier haar gezicht bij meneer White liet zien. Als hij zijn verhaaltjes nou eens leuk aan zijn klas kon vertellen dan was er nog een kans geweest dat Celeste het leuk had gevonden, maar de man was zo saai als een oude sok.
    'Je bezorgde me bijna een hartaanval zeg." zei Val vervolgens dramatisch tegen Celeste toen ze de jongeman had gezegd wat voor grote hekel ze eigenlijk wel niet had aan de mensen op hun school. Nou was dit natuurlijk ook nog wel een beetje overdreven er waren nog wel een paar mensen die Celeste wel mocht, maar dezen waren dan ook wel op één hand te tellen. "Maar nee ik snap je punt meer dan genoeg, deze school is echt een mini gevangenis, I want my freedom, and I want it now." ging Val verder iets wat net zoals bij Valentine een lach over de lippen van de jongedame liet rollen. 'Echt kunnen niet alle seniors gaan protesteren en een maand eerder vakantie eisen, hoewel de helft van deze mensen hier waarschijnlijk geen dagje school durven missen.'
    Hoewel Celeste net een appel uit haar tas had gevist kreeg ze van de jongeman naast haar al snel een vork in haar handen gedrukt waarmee ze van Valentine zijn pasta kon eten. De appel gooide ze dan ook weer terug in haar tas, de pasta klonk als een veel betere lunch dan haar appel en de droge crackers die ze vanochtend snel in haar tas had gepropt. " Al enig idee wat je gaat doen deze vakantie? Ik weet al dat ik zal sterven terwijl ik wanhopig zoek naar een studie die me aanstaat." zei Valentine terwijl Celeste tevreden van zijn pasta at. Celeste knikte medelevend bij het horen van zijn plannen, de jongen had nog geen flauw idee wat hij ging doen en Celeste voelde met hem mee. In tegenstelling tot hem had zij echter haar plannen wel helemaal gereed, haar pijlen waren gericht op een berijfskunde studie op Brown, maar de jongedame had zich ook ingeschreven voor andere scholen. Celeste wist dat ze niet een heel jaar thuis kon zitten dus zelf al zou ze net in haar gedroomde college komen dan zou ze naar iets anders gaan. Ze had een plan B, een plan C en zelf een plan D. 'Ik hoopte dat je met mee zou gaan met mijn roadtrip naar Rhode Island om de omgeving omstreeks Brown te ontdekken.' zei Celeste vrolijk. 'Oh en als je echt niks kan vinden weet je toch dat je volgens jaar bij mij mag intrekken dan zoek je daar wat werk en kom ik elke avond thuis in jou warme nest.'
    " Als ik nou eens mijn hele leven gespendeerd had aan videogames dan sport, dan kon ik misschien betaald worden om niets te doen naast games. Ik bedoel wie wilt dat nou niet." Sprak Valentine nog over hun vorige onderwerp, Celeste lachte enkel kort om deze opmerking, nee Celeste begreep oprecht niet wat de obesessie van jongens nou precies was met gamen. hadden zou nou echt niks beters met hun leven te doen?
    . "Oh trouwens." waren de woorden waar Valentine een nieuw onderwerp mee aansneed, jeetje de jongeman was vandaag wel op dreef. Hij bleef maar dingen op Celeste afvuren, maar de jongedame kon het niet zoveel schelen ze hield van de jongen en het feit dat ze echt alles met hem kon bespreken. "Hoe was je weekend? Gaan shoppen? En niemand heeft je toch lastig gevallen hé? Het is weer het seizoen van de eikels." Kort schudde Celeste haar hoofd. 'Er bestaat geen seizoen voor eikels, ongeveer 99,99 % van de jongens zijn gewoon eikels of het nou herfst is of winter. '
    Een beetje verveeld prikte Celeste nog eens tukje pasta op haar vork terwijl ze haar ogen lang het schoolplein liet glijden. Het was hier wel eens drukker geweest, maar Celeste was niet zo van de grote groepen mensen die de hele tijd stonden te schreeuwen dus ze was blij dat iedereen dacht dat ze nog altijd beter binnen konden blijven zitten. "Ik liep daarnet langs de kantine waar ik Max en Roman had zien discusiëren om Chardonney." zei Valentine toen Celeste net het stukje pasta in haar mond stopte. De jongedame deed er verdacht langzaam over om dat stukje pasta op te eten, Roman was zo'n beetje Celeste haar enige zwakte punt en hij met één van haar vriendinnen stond haar gewoon weg niet aan. 'Poor Char, twee Assholes die om haar vechten, het leven kan niet slechter worden.' zei Celeste toen ze haar stukje pasta eindelijk op had.
    " Het testosteron staat weer hoog en ze proberen hun status op te krikken. Maar echt niets of niemand zou ons van de troon kunnen stoten. Am I right?" zei Valentine. "Mensen zijn ook zo achterlijk te laatste dagen." Celeste liet nogmaals een lach over haar lippen rollen. 'Zijn ze wel lekker laat mee, maar honestly ik denk dat ze ons om zouden moeten leggen willen ze ons van de troon stoten.'
    Celeste wou haar beste vriend nog veel meer vertellen over haar dag, maar op dat moment werd ze afgeleid door haar telefoon en het berichtje wat daar op verscheen. Het was van Jake die vroeg waar ze op het moment rondhing. Jake was één van de mensen die Celeste wel mocht, dus ja hij had ook nog wel enige betekenis voor Celeste en de jongedame stuurde dan direct een berichte naar hem terug.
    To Jake:
    My crazy ass is kissing Val's Ass. Zelfde plek als anders.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    𝓔𝓶𝓲𝓵𝔂 𝓔𝓿𝓪 𝓥𝓪𝓷𝓭𝒆𝓻𝓫𝓲𝓵𝓽
    "𝒯𝒽𝑒 𝓆𝓊𝒾𝑒𝓉 𝑜𝓃𝑒"

    Emily - in de bibliotheek - onderweg naar Jake en Ertha
    OUTFIT

    Ik zat in de bibliotheek op een bank met mijn laptop op mijn schoot. De examens waren binnenkort dus ik was de laatste weken druk bezig met de examenopdrachten. Momenteel was ik bezig met een Opstel over Martin Luther King, een erg interessant onderwerp vond ik zelf. Ik was hevig aan het typen terwijl ik snel op mijn horloge keek. Ik schrok van de tijd en sprong op, ik klapte mijn laptop dicht en deed hem in mijn tas. Ik gooide mijn tas snel over mijn schouder en liep naar de kantine, waar een koffie automaat stond. Ik liet een cappuccino in een beker druppelen en deed er een deksel op. Snel liep ik de kantine weer uit richting de uitgang van de school, onderweg naar Jake. Hij wilde altijd graag een cappuccino op dit tijdstip, dus ik had hem beloofd er eentje te brengen vandaag. Misschien was hij het al vergeten, maar toch bracht ik de koffie naar hem toe.

    Ik liep zijn kant op en zag dat er een dame bij hem stond, ze zag er prachtig uit van ver af. Eenmaal dichterbij zag ik dat ze nog mooier was dan ze van ver af leek. Ik ging rustig bij de twee staan en wachtte even kort af, ik wilde het gesprek niet verstoren dus ik keek even op mijn mobiel. Ik werd net gebeld door mijn vader, dus ik nam snel de telefoon op. Ik zette een paar stappen achteruit zodat ik niet door Jake en de andere dame heen praatte.
          "Het pap! - zei ik vluchtig - "Jaa, kan je me om vijf uur ophalen?" - ik glimlachte even kort - "Oké, tot vanavond!"

    [ bericht aangepast op 20 sep 2017 - 20:19 ]


    - thank you for existing -

    ERTHA LATISHA GREEN — ERTH
    Themesong ❀ Fc: Bee Melvnin
    ''I know the awnser.'' She said.
          ''O god, that's our miss Green again with the perfect answer.'' He sighs.

    'Ik ken Peaches inderdaad, jou daarintegen heb ik hier nog nooit eerder gezien.' zei hij op een nieuwsgierige toon. Hij stond op en klopte zijn broek af, waarna hij zijn hand uitstak naar Ertha. 'Mijn naam is Jackson Aguillard. En welke naam draagt deze mooie dame?' vroeg hij. Hij toverde een glimlach op zijn lippen, iets wat Ertha net wat meer op haar gemak stelde. Mensen glimlachen als ze iets goed vinden, ze is dus wel goed gevonden. Toen bedacht ze dat hij haar een vraag had gesteld. Ze keek hem niet begrijpend aan, 'welke mooie dame?' Ze draaide zich om. Er waren jongens in overvloed, aan meiden ook geen gebrek. Ertha draaide zich om, en toen wist ze ineens waar over hij het had. 'O, je bedoelt mij...' Haar wangen kregen een lichte kleur rood, en meteen kroop ze terug in haar verlegen rol. 'Eehm... I-ik ben Ertha. Ertha G-green.' Ze begon lichtjes een beetje te stotteren, ze was nooit goed geweest in geflirt. Alleen... Flirtte hij eigenlijk met haar? Ze wist het niet, en ineens had ze spijt dat ze niet gewoon was rond gaan lopen. Nu zat ze in een ongemakkelijk gesprek, iets wat ze totaal niet kon hebben. Ze wist niet wat ze moest zeggen, dus bleef ze een beetje stil. Bang dat ze opnieuw ging stotteren, of iets doms ging zeggen.
    En misschien dacht ze te veel na, want ze had niet door dat er een meisje naast hun ging staan. Ze wachtte kort af, dus keek ze onverschillig op haar mobiel, deed een aantal stappen achteruit en begon te bellen. "Het pap! - blijkbaar haar vader - "Jaa, kan je me om vijf uur ophalen?" - nog altijd haar vader - 'Oké, tot vanavond!' Ertha schrok op. 'O hallo!'
    ❀❀❀

    [ bericht aangepast op 20 sep 2017 - 20:22 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    ━       Jackson 'Jake' Beau Aguillard      ━
    ━      The charming dickhead      ━

    Jake - outside the school - with Ertha&Emily - watching a tv show
    OUTFIT

    Met mijn hand nogsteeds uitgestoken zag ik de dame een beetje verward rondkijken. Wist ze niet dat ik haar bedoelde? Wat ongelofelijk aandoenlijk, volgensmij heeft ze geen idee hoe excentriek haar uiterlijk is.
          'welke mooie dame?' vroeg ze dan ook verbaasd. Ik haalde mijn wenkbrauwen op, oh god, ze wist echt niet dat ik haar bedoelde.
          'Oh, je bedoelt mij...' zei ze zachtjes. Ik zag haar gezicht vertrekken naar een zenuwachtige blik en haar donkere wangetjes kregen een rood achtige gloed.
          'Eehm... I-ik ben Ertha. Ertha G-green.' stotterde ze een beetje zenuwachtig. Ik moest kort even lachen en trok mijn hand maar weer weg. Ik denk niet dat ze het aankan om ooknog een hand te schuddden na deze situatie. Ik glimlachte vriendelijk naar haar en ging even snel met mijn hand door mijn haren.
          'Ertha, dat is een prachtige naam.' eenmaal de naam zelf uitgesproken kreeg ik ineens lichtelijk een hartaanval. Ertha... dit was de dame die ik in bed moest krijgen? Ik zuchtte even heel diep en beet een beetje gefrustreerd op mijn lip. De vibe die ik had werd verstoord door Emily, die ineens naast ons stond met een beker koffie in haar handen. Had ze nou echt koffie voor me opgehaald? Wat een triest iets ook weer, begrijpt ze nou niet dat ik niet serieus ben als ik zeg dat ik in de middagpauze een cappuccino verwacht. Net voor ik haar kon begroeten zette ze een stap achteruit om haar telefoon op te nemen. Ik keek Ertha weer een beetje ongemakkelijk maar toch zo vriendelijk mogelijk aan.
          'Leuk je te ontmoeten, Ertha.' zei ik terwijl ik mijn telefoon uit mijn broekzak pakte. Ik ging naar contacten en drukte op "nieuw contact toevoegen". Ik zette haar naam er in en gaf mijn telefoon vervolgens aan Ertha.
          'Zet je nummer er maar in, dan ken je in ieder geval iemand anders dan Peach in deze school. Je kan me altijd bellen.' zei ik nonchalant. Hoe gemeen het ook kon zijn, ik moest haar uit eindelijk wel in bed zien te krijgen en ik heb zo'n gevoel dat dat lastig gaat worden.
    Emily was ondertussen uitgebabbeld met haar vader en stapte ons weer tegemoet. Ze gaf me de beker aan en knikte vriendelijk.
          'Dankje Emily, ik maakte een grapje over de cappuccino, maar toch bedankt.' zei ik terwijl ik de beker aannam en er een slok van nam. Ertha keek Emily aan en besloot ook tegen haar iets te zeggen.
          'Oh, hallo!' zei ze een beetje schrikkerig en nerveus. Emily was iemand waar je echt niet nerveus voor hoefde te zijn, maar dat kan Ertha natuurlijk niet weten.


    - thank you for existing -