• Ja zoals je al kan lezen ga ik op reis. Samen met mijn vriend ga ik in November twee weken op reis. Nu hebben we de boottochten al wel geboekt maar verder staat alles nog grotendeels open. Wegens mijn rug (herstellende van rugoperatie) hebben we er voor gekozen om er wat langer over te doen zodat we maar rond de 250km op een dag hoeven af te leggen (mijn vriend vond dit al niet ideaal omdat hij graag dit soort dingen in 7 dagen er door heen rost, -dan zie je toch niks of ligt het aan mij?-), omdat ik dat af heb gedwongen moet ik nu een beetje kiezen wat we allemaal willen bezichtigen in de tijd dat we niet in de auto zitten.

    Nu is de grote vraag, wat moet ik nou echt bezichtigen? Het maakt niet zo veel uit waar het is ik kijk wel of het een beetje op onze route ligt. Dus wie er aanraders heeft barst los want er is nog zat tijd te vullen. Ik doel vooral op culturele dingen. Onze interesse ligt bij natuurgebieden en historische dingen. Steden iets minder, maar kleine stadjes en dorpjes zijn altijd leuk!

    Voor de duidelijkheid:
    We gaan 5 dagen Schotland doen, 5 dagen Ierland en 2 dagen Wales (Nauwelijks in Engeland dus). We eindigen bij Stonehenge en nemen dan de boot terug.

    Wie o wie kan mij helpen? :Y)


    The truth is out there.

    Oké, ik kan je geen tips geven verder, want ik zou het zo niet weten, maar ik wilde gewoon even zeggen dat ik jaloers ben haha. En heeeeel veel plezier alvast!

    OperaGhost schreef:
    Oké, ik kan je geen tips geven verder, want ik zou het zo niet weten, maar ik wilde gewoon even zeggen dat ik jaloers ben haha. En heeeeel veel plezier alvast!



    Dankjewel! Het is ook echt een droom die uit komt dit. Wilde heel graag naar Schotland en Ierland. En het is ook heel lekker dat we met de auto gaan (helemaal in stijl met de vintage volvo van mijn vriend). Ik heb er echt onwijs veel zin in. c:


    The truth is out there.

    Ik vind Fort William en Edinburgh aanraders in Schotland. =)
    Oh, en Loch Lomond. Prachtige natuur!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik vind Fort William en Edinburgh aanraders in Schotland. =)
    Oh, en Loch Lomond. Prachtige natuur!


    Fort William stond inderdaad al op de lijst. Ga even kijken of Edinburgh mogelijk is en ga Loch Lomond even opzoeken, dankjewel. (flower)


    The truth is out there.

    Ga je naar Ierland of naar Noord-Ierland? Want anders van ik de Giant's Causeway echt aanraden 😃


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Oh wat gaaaaff!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Eyoo, ik woon dicht bij Stonehenge. :'D

    Ik heb niet echt geweldige aanraders in Schotland/Wales/Ierland, maar mocht je aan het einde van je reis nog even een leuk stadje bezoeken voordat je op de boot stapt (in Southampton/Portsmouth, neem ik aan?), is Winchester wel erg leuk. Klein, maar heel oud, met leuke plekjes waar je wat kan eten/drinken en een grote kathedraal waar je naar kan zwaaien. De New Forest ligt ook in de buurt (aanrader!) als natuurgebied.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.