Snap ik! hahah.
Ik heb gewoon slecht geslapen, ja dan ben je druk in je hoofd maar tja ach...
Ik heb heeeeeeel veel:
-Ik ben eigenlijk stiekem verliefd op zo ongeveer iedere docent van CMD (except Harro, zweefteef, ehm, tja Aldert is cool maar erg stijfjes ehm tja ook niet op die domme statisticus, like Jenniek en ik moesten ons best doen om niet steeds te lachen om de domme vragen HAHAHA -> Jenniek is heeeel erg -> ADHD -> die wilde comic sans lettertype gebruiken voor ons dingen hahaa. LIKE CHICK JE HEBT ONS GROEPJE AL DE PRUTSERS GENOEMD GVD!)
-Ik vind mezelf altijd heel grappig. Kan ik niets aandoen. Halve ADD'er dus veel gedachten tja creatief dus ehm soms afwezig (eigen gedachten zijn interessanter als iemand iets uitlegt wat je al lang weet en op de basisschool wisten ze zelfs niet 'hoe ze me moesten bereiken') Nou toch, ik heb geen diagnose hoor, ben nog 'redelijk' normaal. Like wat is normaal?
-Pedagogische Wetenschappen is de mooiste studie (in Groningen om heel specifiek te zijn), zitten allemaal meisjes (perfectionisten) dus als je slim bent dan ga je naar de slimste (helaas die ging weg wie was dat Tessa ofzo?) en gebruik je gewoon hun samenvatting. Want ja jezus, leest echt iedereen alles? Oke, ik wel maar ja ik kan dan ook maar 1/3 van dat boek weten en dan hopen dat ze daar net ffe de vragen op zetten tja ehm. En ik lees traag. Als ik iets interessant vind, nog erger: dan kan ik gewoon een fucking uur met 5 pagina's bezig zijn (niet omdat het moeilijk is maar ja ik denk er over na). BTW NIEMAND LEEST CARR HAHAHA Boekje is wel te doen hoor, ja man, Engels kunnen we toch wel, maar is gewoon tja droog geschreven. Saai als fuck dus.
-Ik heb paar keer psychose dingen gehad, maar toch heb ik een soort van tja scharrel / vriendje ? (we weten het toch ook niet gvd) en die begrijpt het. Nou vind maar iemand die 26 is, maagd (ze hadden geen condooms HAHAHAHAHA), gewoon lief is en niet meteen seks wil, naar alles luistert wat je zegt (geratel) maar gewoon super droog antwoord 'oke'. BTW hij heeft wel fb maar ja 77 vrienden en ehm geen LinkedIn want meneer heeft dat niet nodig. Meneer wist niet eens wanneer die met zn studie begon (tis net mn broer met zn duo dingetjes en dan ook nog gewoon bijna niet afgestudeerd zijn omdat hij osiris een kut systeem vind, wie niet? luie reet is het ook, hij had gewoon ffe 1 ding opnieuw moeten doen en meneer had Cum Laude Natuurkunde. Maakt meneer alleen niet heel veel uit, hij doet 10.000 andere dingen bij zn nerd dingen tja?
Aan niets denken is ook denken.