• het gaat Over een meisje dat mishandelt wordt door haar moeder,ze moet werken voor haar eten,als ze niet werkt wil dat zeggen dat ze dus geen eten krijgt,ze gaat er mee naar de politie , maar ze geloven haar niet ,haar moeder kwam te weten dat ze er mee naar de politie ging . Ze kreeg nog 1 waarshuwing anders sloot haar moeder haar op . en stierf ze van de honger.

    Deeze is mijn eerste serie.

    Rollen:
    mama:
    Bf Hoofdrol: [NoBullshit]
    Bitch van school:
    Zus(ouder dan de hoofdrol): [DELETEx3]


    dit moet ik weten:
    naam:
    leeftijd:
    foto:
    rol:
    tekstje

    Ikke zus!! =)
    Info komt x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De rest komt strax xD
    naam: Ashley

    leeftijd: 17

    foto:http://api.ning.com/files/mjfUPn3HfcnNVJNYwk6mv8FBH1j875DphiXbQs9g*3l0QB0qtOg1B1dVy58XFpr7nH9ITf9ILqPj2JGXVbJcKA2TM92bd84c/SelenaGomez1.jpg

    rol: Bf Hoofdrol

    tekstje haii^^iCk ben ashley,ben 17 jaartjes,hOu van muh abf,shoppen,iCk heb een ongeloofelyke haat aan huppels,en als je aan me vrienden komt,heb je met mij te maken,maar ge je late,doeii x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    naam: Eveline
    leeftijd: 18 jaar
    foto: http://latimesblogs.latimes.com/photos/uncategorized/2008/05/12/ashlee_simpson.jpg
    rol: Zus Hoofdrol
    tekstje:
    Hallo^^
    Ik ben dus Eveline en ben 18 jaar oud. Ik heb roodbruin haar en blauwe ogen. Eigenlijk is mijn haar blond, maar dat kleur ik wel heel veel. Ik heb een tatoeage op mijn rechterpols en eentje op mijn voet. Op mijn pols staat er love en op mijn voet mijn eigen naam in chinese tekens. Mensen zeggen dat ik lief, zachtaardig, eigenwijs, betrouwbaar en koppig ben. Soms ben ik echt praatziek, maar ik kan ook heel goed luisteren. Ik woon nog samen met mijn mama en met mijn zus. Mijn zus is echt een schat, ze betekent alles voor mij! Maar de laatste tijd is ze wat terughoudend. Ik weet niet hoe het komt.. Ik hou van onze hond, lekker eten, chocoladetaart en van schrijven. Ik ben nu bezig met een verhaal aan het schrijven, maar dat vind je waarschijnlijk niet echt interessant >< Ik haat echt spinnen, dus als er eentje in huis te vinden is, dan weet zo ongeveer iedereen dat wel.^^ Mijn moeder komt die dan altijd weghalen x'D Mijn vriendinnen betekenen ook veel voor mij. Ik kan altijd wel met ze praten over mijn problemen, maar hun help ik ook altijd wel. Dusja, als je iets verkeerds doet naar hen toe, dan heb je ook met mij te maken. Wees gewaarschuwd ;D Ik studeer journaliste, omdat ik er gewoon van hou om te schrijven. Ik zou graag artikels schrijven voor een modetijdschrift. Dan kan ik mijn twee grootste hobby's combineren. Ik mag dan naar modeshows gaan om er een artikel over te maken. En mag ik modellen interviewen ^^ Maarja genoeg over mij, nu moet ik echt ervandoor. Bye! <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dankju! (K)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dankju! (K)

    Grag gedaan zun ;D