• Nou ik heb een perfect idee in mijn hoofd zitten maar het plot mist gewoon, dus wie is bereid om mij hiermee te helpen, ik zal hieronder in ieder geval wel vast de samenvatting neerzetten ^^

    Titel: Rodwen
    Samenvatting: Het gaat over een koninkrijk (Atar), ieder daar is mega bijgelovig en zo brengen magische wezens dan ook ongeluk. Alle elven, feeën, nimfen en feniksen zijn verbannen naar één plek (Angie) een donker woud waar geen mens zich durft te wagen. Op een iemand na Isabelle, zij krijgt een relatie met een elf Meliorn. Ze bleek zwanger, net voordat ze werd uitgehuwelijkt aan de wrede Jonathan, de koning van het rijk. Zodra hij uitvogelt dat zijn vrouw zwanger is van een ander, een elf zelfs wil hij zowel het kind als de man dood hebben. Meliorn wordt daadwerkelijk gedood en het kind wordt bij de elven geboren. Isabelle blijft bij haar koning waar ze iedere dag wordt gemarteld. Het kind daarin tegen groeit gelukkig op tussen de magische wezens, niet wetende dat zodra ze ouder wordt voor een groot gevaar zal komen te staan.

    Bij die laatste zin gaat het dus fout want dat grote gevaar is een groot gapend gat. Nu is het de bedoeling dat het een beetje Disney alike is dus kindvriendelijk maar wel wreed genoeg haha.
    Dus iemand bereid te helpen met mijn enorme plothole dan zal ik het in een prive berichtje wat beter duidelijk maken (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik vond de keizersnee in het begin niet zo kindvriendelijk ;-;
    Uhm ik kan je appen met nutteloze ideeën maar dan ga je ze zelf iets liever moeten maken want ze gaan gewelddadig zijn


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Ik vond de keizersnee in het begin niet zo kindvriendelijk ;-;
    Uhm ik kan je appen met nutteloze ideeën maar dan ga je ze zelf iets liever moeten maken want ze gaan gewelddadig zijn


    Niet te lief ik bedoel heb je de echte sprookjes gelezen haha, spam me vol :Y)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Herfst schreef:
    (...)

    Niet te lief ik bedoel heb je de echte sprookjes gelezen haha, spam me vol :Y)


    Ja maar kijk mijn ideeën zijn ondertussen love interests in een oven stoppen als ze geen antwoord geven, een gestoorde dokter die criminelen ontvoert en hun organen steelt en dat soort dingen dus uh ja dat gebeurt in echte sprookjes (ik was daar niet zo lang geleden echt mee obsessed dus daar hoef je niks over te zeggen) maar mijn verhalen hebben dan geen happy end en dat maakt ze toch wat minder sprookjesachtig


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Ja maar kijk mijn ideeën zijn ondertussen love interests in een oven stoppen als ze geen antwoord geven, een gestoorde dokter die criminelen ontvoert en hun organen steelt en dat soort dingen dus uh ja dat gebeurt in echte sprookjes (ik was daar niet zo lang geleden echt mee obsessed dus daar hoef je niks over te zeggen) maar mijn verhalen hebben dan geen happy end en dat maakt ze toch wat minder sprookjesachtig


    Spam me vol met de minst erge varianten die je hebt dan denk ik.... Twijfel slaat toe.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Misschien dat de koning erachter komt dat hij nog leeft en hem toch nog dood wil hebben en dan komt er een klopjacht met bange mensen in het bos en alle leven en wezens worden opgejaagd en bang en boos en dan zorgt dr babymanelf dat de koning wordt gevangen (maar niet gedood want zo cru zijn de leven niet) en dan houdt ie een speech voor het volk met iets als "jullie weten, mochten de rollen omgedraaid zijn, ik hier niet gevangen zou zitten. Ik zou misschien kortstondig vastgebonden zijn, maar na een korte tijd zou hier een galg zijn opgebouwd, waar ik nu aan zou hangen. Dood.
    Ik ben niet zoals koning naam, ik ben niet wreed, ik sla mijn vrouw niet. Ik heb liefde voor mijn volk, en liefde voor de mensen. Laat ons in vrede leven."

    En dan wordt de vrouw van de koning bevrijdt en die vertelt wat de koning allemaal tegen haar gedaan heeft en dan wordt zij met de elfbabyman de leider van de stad en is iedereen happy.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Misschien dat de koning erachter komt dat hij nog leeft en hem toch nog dood wil hebben en dan komt er een klopjacht met bange mensen in het bos en alle leven en wezens worden opgejaagd en bang en boos en dan zorgt dr babymanelf dat de koning wordt gevangen (maar niet gedood want zo cru zijn de leven niet) en dan houdt ie een speech voor het volk met iets als "jullie weten, mochten de rollen omgedraaid zijn, ik hier niet gevangen zou zitten. Ik zou misschien kortstondig vastgebonden zijn, maar na een korte tijd zou hier een galg zijn opgebouwd, waar ik nu aan zou hangen. Dood.
    Ik ben niet zoals koning naam, ik ben niet wreed, ik sla mijn vrouw niet. Ik heb liefde voor mijn volk, en liefde voor de mensen. Laat ons in vrede leven."

    En dan wordt de vrouw van de koning bevrijdt en die vertelt wat de koning allemaal tegen haar gedaan heeft en dan wordt zij met de elfbabyman de leider van de stad en is iedereen happy.


    Rodwen is een meisje


    obsessive rage

    Bedoel je het elvenkind? Heel raar haha ik dacht echt dat ik ergens zoon had gelezen maar het was een kind.

    Dus dan is het babyelfvrouw (autocorrectie wil er bankgebouw van maken hahaha)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Haha bedankt ik zal kijken wat ik ermee kan! Je hebt me wel op een ideetje gebracht ^^

    [ bericht aangepast op 7 sep 2017 - 18:02 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."