Nou ik heb een perfect idee in mijn hoofd zitten maar het plot mist gewoon, dus wie is bereid om mij hiermee te helpen, ik zal hieronder in ieder geval wel vast de samenvatting neerzetten ^^
Titel: Rodwen
Samenvatting: Het gaat over een koninkrijk (Atar), ieder daar is mega bijgelovig en zo brengen magische wezens dan ook ongeluk. Alle elven, feeën, nimfen en feniksen zijn verbannen naar één plek (Angie) een donker woud waar geen mens zich durft te wagen. Op een iemand na Isabelle, zij krijgt een relatie met een elf Meliorn. Ze bleek zwanger, net voordat ze werd uitgehuwelijkt aan de wrede Jonathan, de koning van het rijk. Zodra hij uitvogelt dat zijn vrouw zwanger is van een ander, een elf zelfs wil hij zowel het kind als de man dood hebben. Meliorn wordt daadwerkelijk gedood en het kind wordt bij de elven geboren. Isabelle blijft bij haar koning waar ze iedere dag wordt gemarteld. Het kind daarin tegen groeit gelukkig op tussen de magische wezens, niet wetende dat zodra ze ouder wordt voor een groot gevaar zal komen te staan.
Bij die laatste zin gaat het dus fout want dat grote gevaar is een groot gapend gat. Nu is het de bedoeling dat het een beetje Disney alike is dus kindvriendelijk maar wel wreed genoeg haha.
Dus iemand bereid te helpen met mijn enorme plothole dan zal ik het in een prive berichtje wat beter duidelijk maken (:.
"The stars replaced the emptiness of my heart."