• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 15:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, gozer, doe normaal aub.


    Stenenlikker

    Ik heb niets meer te doen op deze site, lijkt zo wel, maar ik kom toch altijd terug. Struggles.


    Heaven is a place that we all have

    Wow gee thanks mom, for basically telling me you don't wanna go eat out somewhere with me. Weet meteen hoe weinig ik ook alweer beteken voor je.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik googelde iets en kwam op een bodybuilder forum terecht en letterlijk binnen vier posts, beginpost meegeteld, kwamen we uit bij "you know what dick tastes like?" met als volgende reactie "rofl" van iemand die HATETANK heet, en luister, ik wil niet zeggen dat dit precies is wat ik zou hebben verwacht van een forum vol profielfoto's van halfnaakte mannen in powerposes, maarrrr


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah, midnight panic attacks — how much I've missed those.


    •

    Zowat de hele nacht niet kunnen slapen door de koudte en je telkens wakker gemaakt door iets, terwijl het matras fucking slecht is voor je rug en vast gaat zitten, waarna je vervolgens misselijk bent en naar de wc moet doordat de pizza niet goed is gevallen en je niet kunt roken voor rust doordat je shag thuis ligt -- maakt het op een van de beste nachten ooit-lijstje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ughh her duurt nog zolang
    Nog zeven uur en vijf minuten voordst ik naar huis kan ughh


    i wanna die with you once or twice.

    Soul is tired.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hermownninny schreef:
    Ughh her duurt nog zolang
    Nog zeven uur en vijf minuten een half voor ik naar huis kan ughh




    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik tel echt te erg af.
    Nog vijf en een half uur ugh.


    i wanna die with you once or twice.

    I've did it. I've fucking did it.
    Now back to that masterthesis.


    •

    Why though.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik dacht dat men stil zou zijn wanneer ik aan de studie ben? Merk er anders tegenwoordig helemaal niets meer van. Als ik eens netjes aan de studie ben moet ik plots vanalles doen of de tv wordt hard aangezet etc. Bedankt dat er rekening wordt gehouden met me, not. -.-'


    Smile. You're beautiful. <3

    Goodbye.


    •

    Lol dat was awkward.


    — Inner peace, it's hard to find. —