• MARAUDER      — ERA

    mischief managed.
    credits voor afbeeldingen naar young-marauder op tumblr


    A true soldier fights,


    not because what he hates is in front of him,


    but because he loves,


    what is behind him.

    INTRODUCTIE
    De First Wizarding War wordt herinnerd als een bloederige en wrede oorlog in de toverwereld. Families werden uit elkaar gescheurd en men kwam zonder hoop te zitten. Men vroeg zich af wie te vertrouwen was, waar zij nog veilig was. Een grootdeel die dit meemaakte was nog kind of net afgestudeerd en moest vechten. Vechten voor de geliefden die verloren waren gegaan tijdens de oorlog en voor een toekomst waar er weer vrede was, zoals hun hadden beleefd als kind.

    PLOT
    Het verhaal van die net afgestudeerden begint enkele jaren eerder. Toen zijn nog op Hogwarts, School of Witchcraft and Wizardy zaten. Wij volgen de zesde en de zevende jaars studenten van de vier afdelingen van de school. Hoe gaan zij om met het niet weten wie te vertrouwen is? Met eventueel familieleden die vermist of vermoord zijn? Of hoe gaan zij om met de verdeeldheid op Hogwarts, wanneer het duidelijk is dat sommige leerlingen een andere kant kiezen. Wij volgen hoe de moedige jongvolwassenen die hun leven gaven voor een vredige toekomst, op school net alsof moesten doen. Net alsof de wereld niet in puin lag en net alsof zij de onzekerheden die de oorlog meebracht, niet voelden.

    ROLLEN
    Naam — Speler — Faceclaim — Pagina
    Gryffindor 2/8
    •
    •
    •
    •

    • Marlene McKinnon — Verstappen — Joanna Halpin — Pagina
    • Dorcas Meadowes — Hepzibah — Ashley Moore — Pagina
    •
    •

    Slytherin 0/8
    •
    •
    •
    •

    •
    •
    •
    •

    Ravenclaw 0/8
    •
    •
    •
    •

    •
    •
    •
    •

    Hufflepuff 0/8
    •
    •
    •
    •

    •
    •
    •
    •


    KARAKTERLIJSTJE
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Afdeling/Huis:
    Vakken:
    Bloedstatus:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (faceclaim graag vermelden):
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Overig:


    VAKKEN, QUIDDITCH & PREFECTS
    Vakken
    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Alchemy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes


    Quidditch
    Gryffindor
    • Captain:
    • Keeper:
    • Chaser: Marlene McKinnon
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater: Dorcas Meadowes
    • Beater:
    • Seeker:

    Slytherin
    • Captain:
    • Keeper:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker:

    Ravenclaw
    • Captain:
    • Keeper:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker:

    Hufflepuff
    • Captain:
    • Keeper:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker:

    Prefects
    Gryffindor
    Prefect (m):
    Prefect (v):

    Slytherin
    Prefect (m):
    Prefect (v):

    Ravenclaw
    Prefect (m):
    Prefect (v):

    Hufflepuff
    Prefect (m):
    Prefect (v):

    Headboy & Headgirl: Naam en Naam


    REGELS
    • Deze RPG speelt zich af in 1976, je favoriete smartphone of moderne nummers zijn er dus nog niet.
    • Wij volgen de leerlingen van het zesde en zevende jaar op Hogwarts.
    • Schrijf in ABN met een minimum woordenaantal van 250.
    • Geen Mary Sue's en Gary Stu's, niemand is perfect.
    • 16+ is toegestaan, geef dit wel boven je post aan!
    • Het maximale aantal karakters is drie, waarvan minstens één man, allen in verschillende afdelingen.
    • Alleen ik (Hepzibah) en Verstappen openen topics.
    • Het belangrijkste is natuurlijk lol hebben dus: Veel schrijfplezier!


    TOPICS
    [url=]Rollentopic[/url]
    [url=]Praattopic[/url]
    [url=]Speeltopic[/url]


    Not just beautiful, though—the stars are like the trees in the forest, alive and breathing. And they’re watching me.

    Mijn Topics :Y)


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik twijfel echt even om mee te doen maar over 2 weken heb ik bijna geen wifi meer en ben bang dat het dan lastig word te posten :s


    --

    FlTZHERBERT schreef:
    Ik twijfel echt even om mee te doen maar over 2 weken heb ik bijna geen wifi meer en ben bang dat het dan lastig word te posten :s

    Wij vinden echt dat schrijven voor de lol moet zijn dus je kan altijd meedoen, aangezien je voor twee weken geen wifi is het misschien handiger om een karakter te nemen dat wat minder centraal staat. Op die manier hoef je ook niet vaak te posten!


    Not just beautiful, though—the stars are like the trees in the forest, alive and breathing. And they’re watching me.

    Hepzibah schreef:
    (...)
    Wij vinden echt dat schrijven voor de lol moet zijn dus je kan altijd meedoen, aangezien je voor twee weken geen wifi is het misschien handiger om een karakter te nemen dat wat minder centraal staat. Op die manier hoef je ook niet vaak te posten!


    I wish dat het maar voor 2 weken was. Over ongeveer 2 weken ga ik op stage bij center parcs en in dat huisje is dus geen wifi. En voor de rest maar een half uur gratis per dag. Dat tot/met januari hahah


    --

    FlTZHERBERT schreef:
    (...)

    I wish dat het maar voor 2 weken was. Over ongeveer 2 weken ga ik op stage bij center parcs en in dat huisje is dus geen wifi. En voor de rest maar een half uur gratis per dag. Dat tot/met januari hahah

    Ik las het hélemaal verkeerd, haha! Maar wat leuk zeg, doe wat het best voor je is! c:


    Not just beautiful, though—the stars are like the trees in the forest, alive and breathing. And they’re watching me.

    Ughh, school begint bijna en ik doe al aan zoveel mee, ehm. Nou ja, MT.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    MT! Jongen uit Slytherin?

    Kan ik een meisje uit Sly-- nee, Ravenclaw reserveren? FC: Mackenzie Foy ja, weer lekker origineel, ehm


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Aangezien Emma (Hepzibah) inactief is op Quizlet, door haar nieuwe studie en ik in mijn eentje geen tijd heb ook in verband met mijn nieuwe studie, hebben wij besloten om de RPG niet door te laten gaan. Wij geven geen toestemming voor anderen om het over te nemen. Misschien dat ik de RPG later heropen.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick