• Dus, omdat ik al eeuwen hetzelfde profiel heb en dat zeer ingewikkelde profiel bestaat uit drie plaatjes die heel creatief gewoon onder elkaar zijn gezet... is het tijd voor verandering. Maar ik kan dus écht geen profielen maken en zoek iemand die dat voor mij wilt doen in ruil voor credits (:

    Ik wil een Cirque du Soleil profiel. Easy as that. Ik heb mijn favoriete show Varekai weer helemaal herontdekt en aangezien ik overal meteen geobsedeerd mee ben heb ik mijn foto + naam al aangepast. Nu alleen dat stoffige profiel nog.
    Ik heb eigenlijk geen eisen of suggesties. Maakt dat het makkelijker of moeilijker? Het moet gewoon Cirque uitstralen :"D

    Anyone interested? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ugh, RIP Lee. ):

    Ik wil wel wat proberen, maar dat wordt da morgen pas. ^^

    Ja dat gaat geen makkelijk afscheid worden, but he's getting dusty D:

    Geeft niks, er is geen haast bij! Neem je tijd (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mag ik vragen hoeveel credits je biedt als beloning ;p

    Ik ga wel iets proberen.


    oi, suzy

    EUHM ja ik weet het nog niet precies om en nabij 10-14 credits (afhankelijk van de grootte van het profiel). Dat is wel redelijk, toch?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh, dat is al meer dan waar ik op had gehoopt (:


    oi, suzy

    Oké, ik heb een leuke layout, denk ik :Y) Ik zal de code onder de spoiler zetten, als je me quote kun je hem overnemen.

    We didn’t reinvent the circus. We repackaged it in a much more modern way.
    -- Guy Laliberte




    I believe in nurturing creativity and offering a haven for creators, enabling them to develop their ideas to the fullest. With more and more talented creators being drawn to Cirque in an environment that fulfills them, these are ideal to continue developing great new shows.



    The sun stands for energy and youth, which is what I thought the circus should be about.
    -- Guy Laliberte




    Ik hoop dat je het wat vindt (:


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Oké, ik heb een leuke layout, denk ik :Y) Ik zal de code onder de spoiler zetten, als je me quote kun je hem overnemen.

    We didn’t reinvent the circus. We repackaged it in a much more modern way.
    -- Guy Laliberte




    I believe in nurturing creativity and offering a haven for creators, enabling them to develop their ideas to the fullest. With more and more talented creators being drawn to Cirque in an environment that fulfills them, these are ideal to continue developing great new shows.



    The sun stands for energy and youth, which is what I thought the circus should be about.
    -- Guy Laliberte




    Ik hoop dat je het wat vindt (:


    OH ik vind deze heel erg leuk! Maar als je het niet erg vind wacht ik nog even wat mogelijk andere profielen af - just in case. Maar deze is écht awesome, thanks!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik maak misschien wl wat, heh.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb ook wat ineen gestoken, geen idee of het je smaak is, haha.
    Zo ziet het er op een profiel uit (de afbeeldingen zijn aanklikbaar):




    En dit zijn de codes, maar in het forum is het wat uitgerekt en dus iets lelijker, haha:
    V A R E K A I
          Cirque Du Soleil     


         
                                             
                     

    People are the best show in the world, and you don't even have to pay a ticket.

                                             
         
                                                               

                                                                                                   

                                       

    Life's a circus. Enjoy the show.

                                       


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ik wil ook wel proberen, maar dan moet je waarschijnlijk nog tot na dinsdag wachten. Maar de pogingen hierboven zijn ook al heel goed, dus geen idee of je überhaupt nog iets anders zoekt :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Jahoor, hoe meer hoe beter! Like I said - er is geen haast bij!

    @ Epine

    Die is ook errug mooi, wauw!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nog iemand die het wil proberen? *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Niemand meer?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ow, ik was dit helemaal uit het oog verloren D: Ga straks of morgen aan de slag!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Eerste poging, maar ik heb best wel wat ideeën, dus als je tot morgen wilt wachten, wil ik misschien nog een poging wagen :') Ben niet helemaal tevreden, maar wel benieuwd wat je ervan vindt (:

    Varekai

    Cirque du Soleil

    ❝If you have no voice: scream. If you have no legs: run. If you have no hope: invent. What if anything were possible?❞


    Alegria, Cirque du Soleil






    Edit: aan de rechterkant komt alles nu best wel lelijk uit, maar normaal gezien zou het beter moeten kloppen op je profiel zelf (dan staat dat onderste plaatje op dezelfde lijn als die andere afbeelding en beslaat het ook de hele horizontale ruimte van de rechter kolom, dus het zweeft niet ergens in het midden). Ik heb even een screenshot gemaakt van hoe het er hoort uit te zien (: Afbeelding is aanklikbaar voor groter.


    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 22:52 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.