• Hey mensen,

    Weet er iemand wat je zoal op je alleen kunt doen? Uitstappen,gaan eten, activiteiten noem maar op.
    Maar wel liefst in Belgie he. Want ik ga niet tot in Nederland ofzo das te ver.
    Want ben geen sociaal iemand.

    Vandaag zou ik ook normaal alleen eens weg geweest zijn.
    Maar kijk is er weer niet van gekomen. Ik moet mij dan al echt gaan pushen.
    Deels kwam het omdat ik moe was nu nog steeds (heb de russen) :) maandelijkkse periode met andere woorden.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Mij ontmoeten, haha. Nee, wat ik vooral doe is gebruik maken van Netflix, gamen, schrijven, breien of grappige filmpjes op Youtube kijken. Wat ik een tijd geleden ook een paar keer deed was gewoon even alleen de stad in en op mijn gemak in leuke winkeltjes wat rondkijken.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 23:24 ]


    16 - 09 - '17

    Netflix, Youtube, tekenen, borduren, lezen, een eindje fietsen en muziek luisteren? That's what I do when I'm bored.

    mt


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Teksten van liedjes die je leuk vind vanbuiten leren, door lyricus video's op te zoeken of gewoon de hele songtekst naast je te leggen. Het liedje afspelen en lekker meezingen en uiteindelijk ga je het vanbuiten kennen. Dit is 1 van mijn favoriete bezigheden met mijn zus. (blush)

    Een willekeurig onderwerp opzoeken waar je niet veel over weet, maar interessant lijkt. Bv. Astrologie, mythes, gewoontes van andere landen, geschiedenis,... Dan leer je ineens nieuwe interessante dingen bij. (krul)

    Als je een hoop nagellak hebt die je amper gebruikt, kan je proberen zelf "tekeningetjes" te maken met verschillende kleuren. Als je niet veel geduld hebt, kan je dit enkel bij je teennagels doen. Dan heb je je handen nog vrij voor een andere bezigheid. ;)


    Ik wil een tuin vol egels