Jure schreef:
Sommige columns nodigen ook minder uit om te reageren dan andere. Het onderwerp is soms niet echt je ding, en dan steek ik liever aandacht in dingen die me beter liggen.
Maar ik ben het met jullie eens dat er te weinig wordt bekeken, gereageerd en gekudo't. De vraag is alleen, hoe lossen we dat op.
Welke nodigen dan minder uit?
Want ik ben zelf columnist, ondertussen nog de enige van de allereerste lichting. Ik doe het nog steeds graag, maar ik struggle soms met mijn onderwerpen. Zeker omdat ik weinig feedback krijg, eigenlijk geen. Ik krijg wel eens reacties en dat vind ik superfijn omdat zij dan meestal verder borduren op wat ik schreef. Maar ik heb dus geen idee of mijn onderwerpen oké zijn of niet. Of wat men liever zou willen lezen.
Over hetgeen dat in de beginpost staat: we zijn zoals Chloë het al zegt er wel mee bezig. Al jaren eigenlijk. Daarom dat we zoveel acties proberen te doen of regels versoepelen.
Over de suggesties zelf: die werden wel verwerkt, maar die lijst was opeens zolang dat Rutger ook gewoon niet meer wist waar te beginnen. Daarom kregen we een extra technische admin. En sindsdien zijn er veel verbeteringen gebeurd en begint de verwerkte suggestielijst te verbeteren. Dus als je ideeën hebt, gooi die gewoon in de groep. Wij zijn blij met alle suggesties.
Ik ben zelf ook heel blij met het nieuwe kudosysteem, want op deze manier kunnen ook andere creaties meer publiciteit krijgen.
Want ik doe graag quizzen, lijstjes en polls, maar ik vind het soms moeilijk om leuke nieuwe te vinden. En in plaats van dat ik nu zovaak op 'willekeurig' moet klikken, kan ik die lijsten afstruinen. ^^
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury