Ik ben vandaag naar Leuven gekomen met papa. Ik vond wel fijn om na een paar weken hem nauwelijks te hebben gezien op een dag samen met hem door te brengen. We hebben gezellig geluncht en daarna boodschappen gedaan en thee gedronken. Het was echt leuk om tijd met hem door te brengen.
Daarna moest ik mijn kamer opruimen en weer opnieuw inrichten en ook kinda poetsen. Anywho. Daarna voelde het echt als een verademing. Het was gewoon thuis komen in een huis waar ik al lang niet meer geweest ben. Damn dit voelt wel goed. Maar ook eenzaam opeens. Dat ligt niet enkel aan het feit dat ik gewend ben nu in de zomer onder mensen de zijn, maar ook omdat ik nog drie nachten moet wachten voordat ik eindelijk bij mijn vriendje lig. Hoe de tijd kan vooruit vliegen. Het lijkt nog maar net dat ik tongzoenen met hem eng vond, en nu kan ik nog niet eens zonder zijn beschermende armen, die ik al als thuis ben gaan aanvoelen.
Pff, dit lijkt net een of ander proza-stuk. Waarheid is dat ik gewoon doodmoe ben van alles. Anywho. Mis mijn vriendje, ben blij dat ik op kot ben, had leuke dag. Doei.
You could be great, you know, its all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt