Lieve iedereen
Ik schrijf dit uit naam van Adnane, dus alle verkeerde verwoordingen mogen jullie aan mij toeschrijven. Niet mijn bedoeling, in elk geval. (:
Ads account is op inactief en dit topic is puur om jullie te informeren en niet om medelijden of iets dergelijks op te wekken, want die angst heeft iedereen wel die een “afscheidstopic” opent. Gaan mensen me serieus nemen? Gaan ze niet denken dat ik aandachtsgeil ben? Langs de andere kant draait je hoofd dan op volle toeren of het niet grof overkomt als je zomaar weggaat zonder een woord of iets. Dus bij dezen ben ik hier om uit naam van Quizlets eigen mopshond te vertellen dat hij afscheid neemt.
Ik weet uiteraard ook niet meer dan Ad me verteld heeft en ik ben ook niet goed in afscheidstopics schrijven of afscheid nemen in het algemeen, dus mijn oprechte excuses als dit een heel onsamenhangend verhaal is. Ik weet evenmin of z’n account permanent op inactief blijft staan en of hij in de nabije of niet zo nabije toekomst terug komt, maar in alle eerlijkheid denk ik dat hij dat zelf ook niet echt weet.
Het draait voornamelijk om het gevoel (hetgeen we allemaal kennen) dat Quizlet immens verslavend is en dat het heel veel tijd opslorpt, zelfs al verplicht niemand er ons toe. Verder zijn er ook die eeuwig onbeantwoorde vragen waar ik het eerder over had, die immense onzekerheid die even te veel is. “Vinden mensen me wel aardig genoeg?”, “Ben ik goed genoeg?”, “Gaan anderen dit niet verkeerd interpreteren?”
Hoe dan ook — ik hoop dat dit topic goed genoeg is en niemand achterlaat met of het gevoel dat het grof is om weg te gaan zonder zelf iets te zeggen of dat het aandachtsgeil is wel wat te zeggen (via mij, dan), want dat is noch mijn, noch Ads bedoeling.
Veel liefs
Leah
uit naam van Ad
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried