• Jaah ik wil ff een 'klacht' neerlegge over de 'Spotlight'. Een échte klacht is het niet maar gewoon iets erover zeggen.
    Nouw, ik vind die 'Spotlight' ectually niet zo leuk, goed enzoo omdat er ook mensen zijn die van hun ouders ofsoo geen Quiz in de 'Spotlight' mogen zetten omdat het geld kost etc. Daar ben ik 1 van en daardoor worden mijn Quizen ook érg weinig gemaakt enzoo&& dat is ectually niet echt leuk.
    -Edit
    Ik vind het zeker NIET eg dat Q. geld nodig heeft om te blijven bestaan of waar dat ook voor dient maar it's nie leuk voor ons...
    Deelt er iemand mijn mening?
    <3

Ik ook. (:

Tegenwoordig moet je overal voor betalen. ach, zolang het aanmelden geen geld gaat kosten, ben ik nog op Quizlet.<3

Ik heb mijn quiz misschien 3 keer in de spotlight gezet ...
    en mijn ouders weten er gewoon niet van x'P
    Ik bel met m'n gsm altijd ...

maar ik vind het wel ongelooflijk duur !

maarja, websites kosten inderdaad geld ... x']

x

/

Waarom zou je dat eigenlijk moeten vragen?
    Moeten je ouders dan altijd weten wat jij met jouw geld doet ofwat?

Maar als jij belt met je huistelefoon, en je ouders komen er achter, dan gaan ze denk ik ook wel heel boos zijn.

None but ourselves can free our minds.

'k Mag het niet, maardoe het lekker toch :]

Idd (:
    Mijn ouders weten niet eens dat ik ze soms in de spotlight doe^^

(...)
    Maar als jij belt met je huistelefoon, en je ouders komen er achter, dan gaan ze denk ik ook wel heel boos zijn.

Maar ze weten toch al dat ik heel veel met de huistelefoon bel enzuu, en ik moet zelfs met de huistelefoon bellen, want als ik met mijn mobiel bel vinden ze het zonde van mijn BTG/

Nou, een site onderhouden kost wel geld. Je bent alleen voor het aanmaken van het adres (www.quizlet.nl) al vaak rond de 30 Euro kwijt. Dan moet je nog betalen voor de server enz. Ik kan me voorstellen dat Rutger wat extra inkomsten wil hebben. Netlog heeft dat toch ook? Daar kun je ook niets in de spotlight zetten als je geen credits hebt. En Hyves heeft betaal Goldmembership.

op netlog hoef je niet te betalen voor je credits

Gilles (ll)

De mijne is in bijna 5 dagen 140x gemaakt?

Dus bij mij is er geen probleem:D

RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

Ik ben het er niet mee eens :]
    Q heeft ook geld nodig, en je kan zelf kiezen of je het wel of niet wilt doen.
    Je kan je quiz ook wat bekender maken door een promotie-topic te maken.

all I want for christmas is a girlfriend

Ik snap het eigenlijk allemaal wel. (:
    ik vind het wel leuk dat de spotligt er nu is.. :3 Btw vroeger was hij er nog niet, dus eigenlijk maakt het geen verschil. :]
    En trouwens, als je een goede quiz heb geplaatst, ookal staat hij niet in de spotlight, dan word hij altijd wel gedaan. ^^ *Is erg onduidelijk vroeg in de ochtend x3*

Ikkuhh ;D

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Neuh ik vind het wel best zo. Mijn quiz/serie ofzo hoeft niet in de spotlight want ik weet dat anderen hem goed vinden en .. tja dat

Life is hard and then we die

ik mag da van mijn ouders maar da lukt ni ):

I need you like a heart needs a beat

(...)
    op netlog hoef je niet te betalen voor je credits

toch wel,
    Je krijgt er elke dag 1 gratis maar wil je er nu meer hebben.
    Dan moet je betalen

I need you like a heart needs a beat

Ik ook..

ik heb het nooit gevraagd maar ik weet het antwoord al..
    :S

me 2

ja heb ik ook.. net zoals als bij stardoll.. als je geen superstar bent [kost geld] is er geen reet aan ^^

Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.