Ik herinner me nog wel dat een leerkracht me dit jaar nog aansprak of alles wel ok was met me en ik er vermoeid en depressief and shizzle uitzag en hij oprecht bezorgd was om hem en ik met hem mocht praten als ik dat nodig achtte en blablabla. Ik vond het niet helemaal geweldig dat hij me erop aansprak, want hij zei letterlijk TIJDENS de les, letterlijk, les onderbroken en al, 'Yong Qing, zou je na de les even willen blijven, want ik wil even met je spreken.' like lol wat??? Ik heb die leerkracht één uur in de week en he creeps me out.
Dus ja nee, liever ook niet al te veel bemoeienissen, maar langs de andere kant denk ik wel dat het belangrijk is dat de school wel goed toeziet op het welzijn van de leerlingen. Mijn leerkracht had uiteindelijk wel gelijk, maar ik wilde het er gewoon niet bepaald met hem over hebben :') beter had hij me dan doorverwezen naar het CLB (zoals ze enkele jaren geleden ook hebben gedaan maar ik toen gewoonweg forfait heb gegeven, because je m'en fou). Ach ja, ze kunnen hun best maar doen :')
i can swear, i can joke i say what's on my mind if i drink if I smoke i keep up with the guys