• Hebben jullie ook wel eens dat je door de stad heen slentert, of op internet browst en dat je het dan ineens ziet... HET ultieme kledingstuk waarvan je 130% zeker weet dat hij speciaal voor jou op deze wereld gebracht is. Die al je dagen zonniger maken en absoluut perfect bij je past? Ik wel.

    Het begon allemaal een maand of twee geleden toen ik bij toeval langs de Sissy Boy liep. Ik ga er bijna nooit naar binnen omdat het nogal prijzig is, maar op een onbezonnen moment kijk ik toch in de etalage, en daar was hij dan. De blouse waarvan ik niet wist dat ik hem mijn hele leven had gemist. De perfecte kleur, de perfecte stof, de perfecte pasvorm. Ik sta direct stil en kijk naar binnen. De werkneemster had hem ook aan, en god het was zo prachtig. Dus ik sneak naar binnen en kijk op het kaartje, hopend om een glitch in de matrix waardoor het blousje betaalbaar is.

    100 euro.


    Huilend hang ik de blouse weer terug. Way boven budget. De volgende weken maak ik er een sport van om bij de sissy boy te gaan kijken. Alleen al om erover heen te kwijlen want het is het ultieme kledingstuk. Toch probeer ik hem te vergeten, wetende dat hij nooit de mijne zal worden. Vandaag liep ik in utrecht en zag ik dat er sale is. En ik kon het plots niet laten om even naar binnen te schieten. En daar hing hij dan, het laatste stuk. Precies in mijn maat, en met 40% korting. Ik had hem nog niet gepast, omdat ik te bang was dat ik hem dan direct zou willen maar nu waag ik toch een kansje. Ik schiet het pashokje in en trek hem aan.

    EN HET WAS FANTASTISCH

    Alsof in 1 moment alles in mijn wereld even op zijn plek viel en ik met deze blouse alles zou kunnen bereiken wat ik ook maar wilde. Daar was hij dan, en ik ging 'm never nooit niet los laten. Al snel reken ik af, net voldoende geld op mijn rekening en laat ik hem in mijn tas glijden. Eindelijk van mij, eindelijk bij mij en ik bezit eindelijk het kledingstuk wat totally and utterly me is.

    Voor de nieuwsgierige aagjes; dit is het prachtige voorwerp:



    Hebben jullie ook wel eens gehad dat je een kledingstuk tegen kwam dat speciaal voor jou gemaakt lijkt te zijn? If so, showen! c:


    The truth is out there.

    Ziaco schreef:
    Ik zag alles voor me in cartoonverhaaltje toen ik het las, hehehe. Het was zo adorbs. Lucky dat je, je blouse uiteindelijk toch in bezit hebt gekregen.

    En die is eigenlijk echt heel leuk!


    Ja heel lucky, the stars stonden precies goed lijkt het wel. Want ik was eerst van plan om pas van het weekend naar Utrecht te gaan. Haha! Dankjewel. c:


    The truth is out there.

    Gefeliciteerd met je nieuwe liefde, Veerle! :3

    Ik was laatst zo gelukkig toen ik het spel Cards Against Humanity online had gekocht. Ik had het kopen twee maanden uitgesteld, maar op een gegeven moment dacht ik: "Nu moet het toch echt gaan gebeuren. Ik heb die 28,95 ervoor over."


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brendon schreef:
    Gefeliciteerd met je nieuwe liefde, Veerle! :3

    Ik was laatst zo gelukkig toen ik het spel Cards Against Humanity online had gekocht. Ik had het kopen twee maanden uitgesteld, maar op een gegeven moment dacht ik: "Nu moet het toch echt gaan gebeuren. Ik heb die 28,95 ervoor over."


    Dankje! En oeeeh Cards Against Humanity is het inderdaad zoooo waard. Echt leuk!


    The truth is out there.

    Yellowstone schreef:
    SISSY BOY OMG YAaSS

    ik wil echt al heeeeeeeeel lang (lees: een jaar of drie) een gele oliejas van petit bateau :9~ maar hij zo'n 150 euro geloof ik :') ik ga het waarschijnlijk deze zomer ergens kopen (nadat ik uitbetaald ben haha) die jas is gewoon perfect voor mij (juiste lengte, want ik ben vrij klein haha) en ook de gele kleur past goed bij mijn zwart haar vind ik xd



    dit is echt een heel random reactie maar die jas is ZO leuk, mijn au-pair meisje van 1,5 heeft hem en het is zo'n leuk ding


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Solomita schreef:
    (...)

    dit is echt een heel random reactie maar die jas is ZO leuk, mijn au-pair meisje van 1,5 heeft hem en het is zo'n leuk ding


    JAAA die jas is echt 💛 de jas heeft ook een dubbele voering en een dikke stof dus het is ook warm


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys