Ik ben van 28 juni tot 14 juli in Amerike geweest. Roadtrip langs een stukje westkust. We begonnen in San Francisco en we eindigden in Los Angeles. Werd 21 in Yosemite park en mocht drinken op 4th of July in Las Vegas haha!
Een paar hoogtepunten vond ik Bryce Canyon, Antelope Canyons (zoek hier maar plaatjes van op, het is fantastisch mooi), Las Vegas (we hebben hier wel 15 km per dag gelopen, omdat er zoveel te zien was), en de allerhoogste: Universal Studios, Hollywood. Ze hebben daar pasgeleden een stukje Hogsmeade en Hogwarts nagebouwd en je kan de winkeltjes ook echt in om bijvoorbeeld Smekkies in alle smaken te kopen, of je eigen toverstaf. De attractie was ook geweldig. De rij liep door Hogwarts heen, met hologrammen van het bekende trio en Dumbledore en de attractie zelf was heel vet, alsof je langs een draak vloog enzo. Dat leek zo omdat om je heen gebogen schermen zaten (het voelde een beetje als VR) en zo vloog je van scherm tot scherm, met een leuk verhaaltje erbij. Ik kon het ook niet laten om een trui fan Ravenklauw te kopen.
En na nog geen 24 uur thuis te zijn geweest, was ik onderweg naar Frankrijk. Ik ben nu in Taize.
Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.