Ik ben net terug van een week Italië, waar ik met Kazou, een organisatie, naartoe ben gegaan. Meer specifiek zat ik bij Lago Trasimeno, een of ander groot meer, wat zich uitstekend leende voor een heleboel wateractiviteiten. Ik heb getubed, gekajakt en heel erg veel gezwommen, daarnaast heb ik een eiland bezocht en ben ik op tweedaagse geweest, waarbij ik heb gewandeld met ezels (waarvan er eentje me bijna in een afgrond heeft gestort en op mijn hand is gaan staan, maar goed, dat is een ander verhaal), ben gaan raften en een stadje heb bezocht. Het eten was ook heel lekker en het was een awesome groep, dus ik kom heel blij thuis Ik mis het eigenlijk zelfs best wel hard (':
Daarnaast ben ik nu onderweg naar zee met mijn grootouders en zus, waar ik tot de zestiende blijf. De achttiende vertrek ik op scoutskamp voor twaalf dagen (superveel zin in) en de derde vertrek ik met mijn ouders, broer en zus naar Spanje, waar ik tot de 26e zal blijven. Ik heb een enorm volgeplande vakantie, besef ik nu (':
[ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 11:35 ]
[Dragonneau > Osha] Valar Morghulis