• Hey allemaal.

Ik weet niet of ik het goed benoemd heb. Ik ben op zoek geweest om zelf een groot fotolijst te maken zodat je met mensen op de foto kunt.

Mijn vader wordt dit jaar 50 en dat willen we graag doen maar ik krijg niet gevonden hoe te maken.

Iemand die tips of weet hoe je dit maakt?

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Kijk anders eens op tweedehands sites? Misschien dat je daar een goedkope tegen komt?
    En anders hout aan elkaar vastmaken tot je een frame hebt?

16 - 09 - '17

Ik heb wel eens gezien dat met van dat PUR-schuim in een vierkant wordt gespoten (vaak al op een latten frame) en dan kun je vervolgens goud spuiten. Volgens mij ziet dat er al wel tof uit.

Deep inside, I've never felt alive

Wij hebben dit zelf ook gedaan. Het was heel gaaf. We hebben een houten frame gemaakt, daar purschuim opgespoten en toen goudgespoten. Dat kan natuurlijk ook zilver, elke kleur die je wilt. Het is zeker aan te raden!

Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

Je kunt ze als het goed is online kopen, maar waar precies...geen idee. Even googlen?

You were born original, don't die as a copy.

VeniVidiVici schreef:
    Wij hebben dit zelf ook gedaan. Het was heel gaaf. We hebben een houten frame gemaakt, daar purschuim opgespoten en toen goudgespoten. Dat kan natuurlijk ook zilver, elke kleur die je wilt. Het is zeker aan te raden!

Lol, ik dacht dat ik dit even uit mn duim zoog, omdat ik niet zeker wist of dit vaker gebeurde, maar blijkbaar dus wel haha

Deep inside, I've never felt alive

Wilberforce schreef:
    (...)
    Lol, ik dacht dat ik dit even uit mn duim zoog, omdat ik niet zeker wist of dit vaker gebeurde, maar blijkbaar dus wel haha

Haha, ja, zo werkt het echt. (:

Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.