• EEN TETANUSPRIK GAAN HALEN! (no_chears)


    Jup, niet zo'n leuk bericht als jullie dachten, hé! Affin, ik doe dus een stage paraveteriair en nee, ik ben niet door een hond gebeten, ook niet gekrabd door een kat en ik ben ook niet aangevallen door een rat. Ik ben na een gebitsbehandeling heel onhandig tegen een sikkelvormig instrument, genaamd een Scaler, die aan de machine vastzit aangelopen en deze heeft een gat in mijn arm geprikt. Au.
    Helaas had ik die nog niet gereinigd, dus deze heeft in een vieze kattenbek gezeten... Tetanus shot it is then... En ik haaaaat naalden!

    Iemand ook een keer een tetanusprik moeten halen?



    [ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 22:41 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oei, succes morgen! (flower)

    Oei, oei. Ik heb die lang geleden eens gehad. Succes!


    16 - 09 - '17

    Succes morgen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oeh! Wat vervelend! Super veel succes bij het halen! Ik ben ook niet bepaald een fan van naalden, dus ik leef met je mee.
    Mijn broer moest een aantal weken geleden er één halen, omdat hij op z'n werk gebeten was door één van de slangen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat stom!
    Veel succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bwaah, succes! Dat klinkt niet zo super fijn nee, inderdaad. Komt goed though! <3


    Smile. You're beautiful. <3

    Dat is flink balen.
    Ik heb hem nog nooit gehad maar wel iemand daarvoor gestuurd na een fikse ruzie. Hij was gebeten door de hond en nadat ik ehbo had toegepast had ik gezegd dat hij eerst de prik moest halen en hij was boos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ugh, maar komt goed! Ik heb zelf denk ik nooit die prik moeten halen. Of toch niet dat ik het me herinner.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 11:52 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Nou het is al gebeurt hoor haha! *O* En nu een paar uur later (nadat ik flink heb schoongemaakt, want er wordt morgen een bedrijfsfilmpje gemaakt) heb ik er toch flink last van :') helaas helaas maar weer! (no_chears)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb er nog nooit een hoeven halen, geloof ik


    26 - 02 - '16

    Yep paar maanden geleden nog. Mijn kat schrok(wat hij vaak doet) en sprong in mijn gezicht :/. Ik heb ook een hekelen aan naalden, tenzij ik ze mag prikken uiteraard :'). Ik vond hem zelf nog meevallen, maar leuk is een tweede. Ik raad je aan om daarna lekker veel met je arm te bewegen. Minder spierpijn :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 16:55 ]


    Shoganai i ne~

    KimTaehyung schreef:
    Yep paar maanden geleden nog. Mijn kat schrok(wat hij vaak doet) en sprong in mijn gezicht :/. Ik heb ook een hekelen aan naalden, tenzij ik ze mag prikken uiteraard :'). Ik vond hem zelf nog meevallen, maar leuk is een tweede. Ik raad je aan om daarna lekker veel met je arm te bewegen. Minder spierpijn :Y)


    Hahaga ai.. Ja ze blijven vervelend je naalden.. Ik voel nu ook extra mee met al die diertjes die ik heb geprikt! Ik heb lopen schoonmaken de hele dag, dus lekker veel bewogen, maar het heeft helaas niet zoveel mogen schelen als ik had gehoopt haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.