• Hoi, geliefd QuizzleMcfrizzlenizzle. (Staat dit juist ha.)

    Als je de titel leest en luidop same zei: welkom bij mijn vakantiewereld. Dus long story short, ik ga dit jaar niet op vakantie (nu ja, een weekje Center Parcs maar lol) dus ik heb een bezigheid nodig voor die twee lange maanden. Ik ben niet kieskeurig dus alle suggesties zijn mogelijk. ALLEMAAL. Hopelijk kunnen je deze Juner helpen.

    XOXO Kendol

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 15:21 ]


    Heaven is a place that we all have

    Same struggle here! Wat ik doe is de Sims spelen (jup), YouTube kijken, boeken lezen, NaNoWriMo doen en soms gewoon lekker een stuk fietsen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    kom minigolfen in antwerpen op het moment dat ik daar werk
    ik kan niet beloven dat ik vet veel met je ga praten want ik heb natuurlijk werk te doen HAHA lol (bleiten) maar minigolfen is altijd leuk
    je hier ook altijd welkom but i guess dat dat een beetje ver voor je is haha
    voor de rest dunno kijk series
    dat is waar ik al een week m'n tijd mee vul hahaha

    XOXO leo


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja dat had ik dus vorig jaar, vreselijk. Heb het meest van mijn tijd op de bank gehangen en tv gekeken :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Hahaha, ga verhuizen :P Ik stress 'm kapot
    Vrijwilligerswerk kan ook leuk zijn, of een vakantiebaantje ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Misschien kan je een vakantiebaantje zoeken? Dan verdien je iets bij én heb je dagbesteding :')

    Zelf werk ik nu ook dagelijks van 8:30 tot 16:30. Ik vind het heel erg fijn omdat ik anders toch maar op m'n gat zit en netflix kijk. (Wat trouwens ook heel erg aan te raden is, maar ik word daar op een gegeven moment toch echt helemaal gek van).

    En anders bestaan er toch ook van die uitjes die je met de trein kan maken? (Zo'n speciale aanbieding van een dagkaart + entreekaart bij de kruidvat ofzo). Geen idee of dat er nog is maar dat dacht ik altijd hahaha.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 15:42 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Net wat ik dacht, haha. Ik vul mijn tijd met internetten, schrijven, lezen, gamen, tv kijken of films en series kijken, klusjes in huis, yoga,...


    16 - 09 - '17

    Same
    Ik ga denk ik maar wat boeken lezen, beetje schilderen en niksen. Ik weet het ook niet :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Misschien kun je gaan bloggen? Dan heb je wat te doen en als je even in het 'geld verdienen met bloggen' topic kijkt krijg je meer informatie :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Owlet schreef:
    Misschien kan je een vakantiebaantje zoeken? Dan verdien je iets bij én heb je dagbesteding :')

    Zelf werk ik nu ook dagelijks van 8:30 tot 16:30. Ik vind het heel erg fijn omdat ik anders toch maar op m'n gat zit en netflix kijk. (Wat trouwens ook heel erg aan te raden is, maar ik word daar op een gegeven moment toch echt helemaal gek van).

    En anders bestaan er toch ook van die uitjes die je met de trein kan maken? (Zo'n speciale aanbieding van een dagkaart + entreekaart bij de kruidvat ofzo). Geen idee of dat er nog is maar dat dacht ik altijd hahaha.


    In België mag je pas vakantiebaantjes doen vanaf het jaar dat je zestien wordt en maar x-aantal dagen per jaar, dus ik vrees dat dat niet echt een optie is voor hem, haha.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 17:09 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Werken, Meedoen aan iets als kindervakantiewerk (als leiding?) leer breien of haken, Lees een boek, ik weet niet of je een opleiding volgt, maar dan zou je evt al vooruit kunnen werken, computerspellen, spelletjes voor je telefoon, schrijf een verhaal/gedicht/lijstje/quiz voor quizlet, zoek een leuke rpg of bedenk er zelf eentje, ga met goed weer naar het zwembad, koop je een (Fatboy)hangmat en ga daar in liggen, (mocht je nog thuiswonen) kook af en toe voor je ouders, verander je kamer/huis, NaNoWriMo is gisteren weer begonnen, ga bij een vriend/vriendin slapen, ga naar verschillende meetings, hou een american bbq/picknick met vriendinnen die niet op vakantie zijn, volg een (online) cursus...


    The thing you do mean something to people -Ncis