Ik zat een klein beetje na te denken over studies, masters en weet ik het wat, en ik bedacht me dat ik eigenlijk een heleboel dingen leuk zou vinden om 'later als ik groot ben' te doen. Nu zit ik aan het eind van mijn tweede studiejaar Nederlandse taal en cultuur en de mogelijkheden zijn vrijwel eindeloos. Ik zou het onderwijs in kunnen als docent Nederlands, wat ik eigenlijk heel graag wil, maar Nederlands als tweede taal aanleren aan emigranten en/of vluchtelingen lijkt me ook heel erg leuk en leerzaam, omdat je dan toch weer op een ander niveau met de taal bezig bent. Auteur worden staat ook nog altijd op mijn lijstje, al betwijfel ik of ik ooit de motivatie en inspiratie bij elkaar zou krijgen om een (lange) roman af te maken. :'D Onderzoek doen vind ik ook heel leuk, maar ik denk niet dat mijn cijfers goed genoeg zijn om een onderzoeksmaster te doen, lol. Nu, dat is mijn soort van lijstje en wie weet ben ik nog allemaal dingen vergeten waar ik nu nog niet eens bij stilgestaan heb.
Wat zijn jullie droombanen? Wat zouden jullie heel graag willen doen later? Ik ben erg benieuwd! ^^
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.