Oké Hii,
Ik heb weer eens struggles :'D
Vandaag heb ik mijn salaris gekregen en dat viel best veel hoger uit (in plaats van de verwachte 250 euro, 414 euro, ahum) maar daar klaag ik verder niet over.
Met mijn beste vriendin ben ik dan even de stad in geweest maar heb op een Burger King menu na niks gekocht, al was de neiging heel groot want...
We gingen ook naar De Bijenkorf. En De Bijenkorf heeft ook Michael Kors tassen.
Nou even korte geschiedenis, want ik wil echt al jaren een Michael Kors tas. Maar mijn moeder vind ze belachelijk duur dus voor mijn 16e kon ik ze niet vragen. Toen ik bij de Albert Heijn ging werken kwam ik nooit aan het goede bedrag (ik ben vreselijk in sparen, mijn salaris is aan het einde van de maand altijd op) maar nu ik bij Jumbo werk is mijn salaris toch wat hoger, omdat ik zo'n 3x meer wordt ingeroosterd.
Maargoed, nog steeds die twijfel. De tas zelf is namelijk 300 euro (nou ja 295 maar dat is basically hetzelfde) en dat is toch wel een behoorlijk bedrag voor een tas. Maar aan de andere kant heeft het toch wel een heel goed merk en hele goede kwaliteit, vriendinnen van mij hebben er ook een en doen er al jaren mee. En het is echt al jaren mijn droomtas. Maar nog steeds, 300 euro :'D Ughhhhhhhhh
Wat zouden jullie doen? En hebben jullie ook ooit zoveel betaald voor een tas/schoenen/jas/another fashion-y thing
El Diablo.