• Meeting Utrecht • 3.0
    Gebaseerd op het topic van Ringwraith


    Na twee voorgaande geslaagde meetings in Utrecht met grote aantallen Q'ers — is het aankomende zomervakantie tijd voor een derde editie.

    Waar?
    Utrecht, Nederland

    Wanneer?
    Zondag, 6 Augustus — 12.00 uur

    Hoe?
    Overleg even met de personen die uit jouw omgeving komen of je met korting mee kan reizen (in verband met een OV).
    Daarnaast is er de volgende treinkaartjesactie aan de gang:
    • Kruidvat: link, VÓÓR 30 JULI KOPEN

    Q'ers — Zeker
    • Britt — HaIe — 21 — Goor
    • Eileen — KimTaehyung — 20 — Spijkenisse
    • Loïs — Oscura — 20 — Spijkenisse
    • Manon — Patholoog — 21 — Maastricht
    • Mirte — Webster — 23 (dan 24) — Den Bosch / Eindhoven
    • Nina — ElijahxNiklaus — 21 — Zoetermeer
    • Shania — Garvey — 17 — Lopik
    • Veerle— Cosmonaut — 20 — Amersfoort

    [ bericht aangepast op 5 aug 2017 - 20:42 ]


    •

    Spoderman > Garvey


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn treinticket is al gekocht. Whoot whoot, hebben we er zin in mensen? :D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cosmonaut > Leliana


    The truth is out there.

    Ik hen m'n treinkaartje vandaag ook gehaald!
    Ik heb er heeel veel zin in!


    •

    Eileen, Emma, Loïs & Manon — jullie zitten niet in de groepsw'app (mochten jullie dat alsnog willen, mag je me altijd je nummer sturen). Daar is tot nu toe nog niets speciaal in besproken, behalve het volgende:
    we verzamelen om 12.00 op Utrecht Centraal bij de piano.


    •

    Webster schreef:
    Eileen, Emma, Loïs & Manon — jullie zitten niet in de groepsw'app (mochten jullie dat alsnog willen, mag je me altijd je nummer sturen). Daar is tot nu toe nog niets speciaal in besproken, behalve het volgende:
    we verzamelen om 12.00 op Utrecht Centraal bij de piano.
    Ik lees het topic een beetje laat. Zal gelijk even mijn nummer pb'en.


    Shoganai i ne~

    Webster schreef:
    Eileen, Emma, Loïs & Manon — jullie zitten niet in de groepsw'app (mochten jullie dat alsnog willen, mag je me altijd je nummer sturen). Daar is tot nu toe nog niets speciaal in besproken, behalve het volgende:
    we verzamelen om 12.00 op Utrecht Centraal bij de piano.


    Oeps, helemaal vergeten! Ik stuur hem naar je op ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Helaas.. Zondag ben ik al op Castlefest..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Helaas.. Zondag ben ik al op Castlefest..


    LEAH NOOOOO


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Salaryman schreef:
    Ik kom met Emma mee ;D

    YES :D

    Ik hoor hier niets meer op. Gaat dit nog door? Zo ja, al ideeën van wat we gaan doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ^ Het gaat zeker door! En we gaan gewoon meeting stuff doen: rond wandelen, winkels bezoeken, Hema overvallen, kletsen, lachen. . .


    •

    OOh oké, ik dacht al. Het is zo stil hier. Of zijn jullie op whatsapp bezig?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oooooh ik ga met een vriendin naar Utrecht zondag. Ik wil meeten (ook al ken ik niemand, maar des te leuker), maar ik ga er van uit dat mijn vriendin dat niet zo chill vindt oeps. Als ik een (grote) groep mensen zie lopen weet ik in ieder geval waarom haha.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Voornamelijk whatsapp, maar daar wordt niet echt iets besproken over de inhoud van de meeting, haha.


    •