• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:15 ]

    Heb je nog mogelijkheid om die vragen toch aan die mevrouw te stellen? Is ze maatschappelijk werkster oid, en zo ja kun je dan bellen/mailen naar de organisatie waar ze werkt? Er zijn namelijk diverse vormen van begeleid wonen, elk ook met eigen regels etc. Het lijkt mij toch het handigste als je je vragen aan haar stelt!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik denk dat je het beste een mail kunt sturen naar de organisatie wat je dan gaat helpen. Die weten het beste hoe dat werkt. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die begeleid wonen/gewoon hebben hier op Q, laat staan dat ze dit topic lezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk dat je inderdaad de vragen het best aan de mevrouw kan stellen die met het idee kwam. Verder; volgens mij zijn je ouders verantwoordelijk voor je tot in ieder geval je achttiende met het maken van bepaalde beslissingen. Je financiële verantwoordelijkheid ligt bij je ouders tot je 23e. Tenminste, dat is wat ik gehoord heb toen ik een poging heb gedaan om begeleid wonen te regelen. Uiteindelijk ben ik van dat idee afgestapt, omdat ik het niet wat voor mij vond, maar ik hoop dat je in ieder geval wijzer wordt en dat er iets aan de situatie gedaan kan worden (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb ervaring met begeleid wonen en heb het grootste gedeelte van mijn leven 'begeleid/begeleiding' gehad. Op de meeste vragen kan ik zeker wel antwoord geven en je hiermee verder helpen/advies geven voor zover dat kan. Als je hier mijn antwoorden op wilt, zou ik graag via pb of iets anders privé verder praten (zoals kik), want er komen ook persoonlijke dingen van mij in voor. En anders moet je, als je dit niet wilt, net zoals wat andere users hier ook in vermelden, even contact opnemen met degene die hierover gaat. Ze antwoorden vaak (snel) wel op die dingen en weten er vaak wel meer van, dus even bellen of een e-mail sturen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2017 - 14:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.