Ik heb een vriend via Tinder gevonden
Net als vier andere vriendinnen van mij.
Je hoort altijd die verhalen dat mensen op zoek zijn naar one-night stands. En ja, die zitten er ook echt wel tussen. Maar tegelijkertijd blijkt dit stomme platform echt te werken, want ik ben onderhand al twee maanden samen met iemand. Je moet er alleen niet te snel wat van verwachten. Voor mij was het zoeken naar een speld in een hooiberg. Daarnaast is wat de mensen hierboven zeggen misschien een beetje waar, soms is het lastig normale mensen te vinden. Er zitten ook wel wat wanhopige mensen op, die meteen al na vijf minuten met je willen afspreken. Maar er zitten ook nog genoeg normale mensen op hoor! Ik heb super leuke gesprekjes gehad ^^
Als je echt een potentiële date wil, een twee tips ^^
* Begin zelf een gesprek met een match gewoon met een 'hallo', anders heb je heel veel matches, waarvan één misschien praat. Als je echt wat wil, moet je zelf de eerste stap zetten ^^
* Het leukste is om samen met iemand te swipen, dan kun je af en toe nog eens lachen ook ^^
Succes (:
(Trouwens @Meraki. Ik ben het niet helemaal met je eens. Oké, vanaf eerste indruk is het uiterlijk waar je je keuze op basseert, maar dat doe je denk ik ook wel in real life - eerste indruk blijft ook daar het uiterijk. En het is net maar waar je naar zoekt. Je moet toch een manier hebben om je voor te stellen op Tinder - het karakter ga je echt wel kennen in de gesprekken en eventuele dates die volgen hoor (; + plus het ligt misschien aan de manier waarop je liked - ik las ook altijd de kleine stukjes waarin mensen zich voorstelden. Dan heb je beetje een indruk. Voor datingssites is het niet anders dan op een profiel te moeten kijken of je iemand leuk vindt. )
[ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 10:57 ]
It's never gonna happen, Guys.