De wifi doet het dus niet en ik ben radeloos. Ik heb al dingen geprobeerd, telefoon opnieuw opstarten (meerdere keren gedaan), telefoon op vliegtuigstand en dan proberen om een wifi verbinding te krijgen (niet gelukt) en mijn batterij helemaal leeg te trekken om hem vervolgens op te laden en weer op te starten (ook niet gelukt). Na ongeveer een week dat de wifi het niet deed, heeft de wifi het misschien een uurtje gedaan om vervolgens weer te weigeren. Geen flauw idee hoe ik het voor elkaar kreeg om hem weer te laten verbinden en nu ben ik dus terug bij af.
Op internet heb ik gelezen dat je de telefoon naar fabrieksinstellingen kan zetten en dat het oplost. Maar diegene die het deed had zijn/haar telefoon nog niet zo lang, hoogstens een paar weken en die van mij is al twee jaar oud, als ie niet ouder is. Daarnaast ben ik bang dat er dan dingen verloren gaan die ik liever niet kwijt wil.
Op werk kan ie wel verbinden met wifi dus ik snap er niks van, want als het goed is zou ie het dan thuis ook moeten doen.
Dus heeft iemand dit ook gehad en wat heb je toen gedaan?
{Het is trouwens een Huawei P2}
[ bericht aangepast op 19 juni 2017 - 16:44 ]
Physics is awesome