Dames en heren, ik stel jullie voor: Fantasia IV (ja, destijds waren er nog maar drie) geschreven door een zes- of zevenjarige Leah. En ik die al die tijd dacht dat dit meesterwerk allang gerecycleerd was. Het is het enige deel dat ik nog terugvind en het is niet veel, maar zelfs al is het zo mottig als iets, ben ik super blij dat ik het teruggevonden heb, haha. Om het voor jullie wat leesbaarder te maken staat de gesproken tekst schuin en de gedachten in het grijs. Ik heb ook wat enters toegevoegd haha, want anders is het nogal heel onleesbaar. Schrijffouten zijn de spellingkunsten van een zevenjarige ik.
HET begon zo. zo en niet anders. Op een mooie lentedag kwam Benjamin vragen oompje het is morgen mijn verjaardag kom je ook?
ja turlijk antwoorde ik! Maar ik hoop dat er kaastaart zal zijn.
oompje muizestaart ken ik maar K-staart ken ik niet. ach, die jongen moet nog veel leren. Toen gingen we samen naar zijn feest. Er waren veel leerlingen van zijn klas Anita, Stijn, Isa, Dylan, Joy, Pim, Olivier, Kitty, Milenko, Julie, Luara, Takeshi, Juan, Rupa, Sakura, Tian kai en Hsing. Hij stelde ze me voor. Hij stelde mij ook voor aan hen. Na het feest ging ik naar huis. ik dacht in mezelf ik zou ook eens een feest moeten geven voor mijn 33ste verjaardag. Ik vond dat dat wel eens kon. Dat zou leuk zijn denk ik. Echt cool.
Zoals ik zei - een chef d'oeuvre. De rest is of verdwenen of nooit geschreven. Wat is het oudste verhaal dat jullie nog liggen hebben?
[ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 14:59 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried