• Dames en heren, ik stel jullie voor: Fantasia IV (ja, destijds waren er nog maar drie) geschreven door een zes- of zevenjarige Leah. En ik die al die tijd dacht dat dit meesterwerk allang gerecycleerd was. Het is het enige deel dat ik nog terugvind en het is niet veel, maar zelfs al is het zo mottig als iets, ben ik super blij dat ik het teruggevonden heb, haha. Om het voor jullie wat leesbaarder te maken staat de gesproken tekst schuin en de gedachten in het grijs. :Y) Ik heb ook wat enters toegevoegd haha, want anders is het nogal heel onleesbaar. Schrijffouten zijn de spellingkunsten van een zevenjarige ik.

    HET begon zo. zo en niet anders. Op een mooie lentedag kwam Benjamin vragen oompje het is morgen mijn verjaardag kom je ook?
    ja turlijk antwoorde ik! Maar ik hoop dat er kaastaart zal zijn.
    oompje muizestaart ken ik maar K-staart ken ik niet. ach, die jongen moet nog veel leren. Toen gingen we samen naar zijn feest. Er waren veel leerlingen van zijn klas Anita, Stijn, Isa, Dylan, Joy, Pim, Olivier, Kitty, Milenko, Julie, Luara, Takeshi, Juan, Rupa, Sakura, Tian kai en Hsing. Hij stelde ze me voor. Hij stelde mij ook voor aan hen. Na het feest ging ik naar huis. ik dacht in mezelf ik zou ook eens een feest moeten geven voor mijn 33ste verjaardag. Ik vond dat dat wel eens kon. Dat zou leuk zijn denk ik. Echt cool.


    Zoals ik zei - een chef d'oeuvre. (krul) De rest is of verdwenen of nooit geschreven. Wat is het oudste verhaal dat jullie nog liggen hebben? :Y)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 14:59 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw, nog nooit zo'n goed verhaal gezien *snif*

    Ik zal vanmiddag mijn eerste verhaal eens opduiken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    De griezelschool van toen ik zes was, hahaha xd Het is in de stijl als jouw briljant stukje.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Hahah geweldig ik heb al mn schriftjes nog. Sat was in mijn twilightfase dus ik denk 11 of 12


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een boekje van Winx wat we op school moesten maken. Inclusief kaft, tekeningen en stickers HahAha.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Hahaha het opsommen al die namen is erg herkenbaar :'D

    Ik heb een verhaal van toen ik twaalf was, maar die is wel helemaal herschreven haha. Ik schreef ook een verhaal toen ik tien was, maar die heb ik helaas niet meer.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 14:38 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb nog een verhaal liggen van toen ik zeven jaar oud was, dat ik hard op vertelde aan mijn moeder die het voor me had opgeschreven. Haha. Het ligt hier nog wel ergens, maar ik weet zo gauw niet waar. Ik weet wel nog dat het over apen ging. :W


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hahaha, geweldig om zoiets terug te vinden!
    Ik heb nog een zelfs handgeschreven verhaal liggen van mijn acht-jarige ik :') 'De griezelige nacht', dat zoals elk goed griezel verhaal gaat over een klein meisje Lotte die enge geluiden hoort van een leegstaand huis op, natuurlijk, Halloween.


    soul made of stardust and chaos.

    Toen ik acht was, had ik een les over de tweede wereldoorlog en daarna heb ik zowaar 30 pagina's gevuld op word met een verhaal over vijf kinderen wier moeder joods was en hun vader was krijgsgevangene. Het begon ermee dat hun moeder naar een concentratiepark werd gebracht terwijl zij op school zaten (': Oh wat was mijn research goed... Kuch.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 15:00 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Zoals beloofd. Ik was een jaar of 11 trouwens, dus iets ouder. En het is een HP fanfic. (hij heeft trouwens 8 hoofdstukken, maar ik post nu even alleen hoofdstuk 1 en 2)

    Vier vrolijke vijandige vrienden

    hoofdstuk 1: Een eerste kennismaking.

    Cameron trok zijn toverstok ´Nee, nee niet doen!´ riep Seape vol afzicht. ´Waarom niet? Het is maar een spin.´ ´Het is maar een spin? Het is maar een spin? Een spin leeft ook hoor!´ ´Oke, voor mijn hufje dood ik hem niet ik laat hem pijn leiden´ Cameron lachtte vals. ´Doe niet zo gemeen´ zei Morgaye die achter een deur vandaan kwam. ´Ik heb alles gehoord en wat jij doet is echt laf´ ´Een hufje en een grifje komt er soms ook nog een raafje?´ zei Cameron ´Ja die komt ook nog´ zei Min snel achter de deur vandaan springend. Seape, Morgaye en Min gingen naast elkaar staan en Cameron stond er wat onwennig bij ´Oke´ Toen zei Cameron snel ´Paralitis´ Min werdt geraakt en viel neer.
    ´Petrificus Totalus´ riep Seape terwijl Morgaye snel naar Min liep. Seape miste en Cameron vervloekte hem ook. Morgaye was alleen.

    Min werdt wakker op de ziekenzaal en Morgaye stond naast haar met haar arm in een mitella en keek sip. ´Wat heeft Cameron gedaan en waar is Seape?´ riep Min. ´Cameron heeft mij niks gedaan en Seape ligt naast je´ zei Morgaye. Min stondt op en liep naar Seape, Seape lag te lezen in een tijdschrift en at smekkies Min pakte er snel een ´Bleh, oorsmeersmaak.´ Seape keek op ´Lekker hé?´ Min vroeg aan Morgaye ´Wat is er eigenlijk gebeurd?´ ´Dat vertel ik wel als je beter bent´ zei Morgaye

    hoofdstuk 2: De verrassing van Seape.

    Na twee dagen was Min beter en ze vroeg Morgaye wat er gebeurd was, Morgaye zei ´Nadat jij bewusteloos neerviel vervloekte Cameron Seape ook en die viel ook neer ik heb Cameron vervloekt met Paralitis en heb jullie alledrie meegedraagt naar de ziekenzaal en toen ging mijn arm uit de kom het deed best wel zeer, je moest madam pleisters gezicht hebben gezien één iemand die drie kinderen meeneemt echt geniaal.´ Morgaye werdt verstoord door Min ´Heb je Cameron ook meegenomen?´ vroeg ze ´Ja ik kon hem daar niet laten liggen bij al die spinnen.´ ´Dat is zielig voor de spinnen´ zei Min lachend en Morgaye barste in lachen uit ´Ik heb het niet voor de spinnen gedaan´ zei ze ´Jammer anders had ik het je vergeven´ zei Min plagerig. Seape kwam trots aangelopen. ´Hebben jullie het al gehoord?´ vroeg hij en ging op bed zitten. ´Nee´ zeiden Min en Morgaye tegelijk. ´Nou ik vertel het tijdens Geschiedenis van Toverkunst tegen Min en onder Astronomie tegen Morgaye want we hebben niet met z´n drieen tegelijk les´ ´Oke´ zei Min.

    Morgaye kon niet wachten tot Astronomie en toen het eindelijk zover was viel het uit, boos trok ze Seape mee naar een plekje waar niemand hun kon horen ´Wat moet ik gehoord hebben je had het er vanochtend over!´ toen zag ze dat het Seape helemaal niet was en bood haar excuses aan, ze had geen zin meer om Seape het te vragen en stelde het uit tot in de avond, als Min erbij was.

    Bij Min liep het heel anders, haar les viel ook uit dus wou ze Seape zoeken in de vele mensen, nadat ze bijna iedereen had afgezocht kwam Cameron uit de menigte en trok haar mee.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Super grappig hahaha.

    Spijtig genoeg heb ik dat allemaal weggegooid toen we gingen verhuizen. (no_chears) Dus ik heb alleen nog maar recente dingen. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wahaha prachtig

    Het eerste verhaal waarvan ik me kan herinneren dat ik het schreef was geloof ik uit groep 3, ik weet niet meer precies waar het over ging, maar het was ook zoiets als dit verhaal


    obsessive rage

    Werkelijk prachtig :p

    Mijn eerste verhaal schreef ik toen ik 8 was en het had de geweldige titel 'Een aap in een kooi' ging letterlijk over een aap in een kooi, maar hij wilde ontsnappen :') Vind het jammer dat ik het nergens terug kan vinden, lijkt me wel grappig om te herlezen (;


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.