Ik heb al twee jaar een vriend, en we hebben een lastige tijd gehad omdat hij 2x kanker heeft gehad, maar ook omdat zijn moeder ontzettend onaardig is.
In de eerste instantie deed ze normaal, praatte mer me, vroeg naar mijn leven noem maar op.
Maar het laatste halfjaar is zo van een schoonmoeder veranderd in een schoonmonster. Tegen mij zegt ze niks goeds meer alleen dat ik er niet uitzie en een aantal prive dingen. Maar tegen mujn vriend is ze nog veel erger! Ze wordt altijd boos als hij niet eens iets doet, geeft hem van alles de schuld en moet alles in huis doen terwijl zij oo de bank zit, zijn oudere broer hoefr nooit een vinger uit te steken en zijn jongere broertje heeft een mentale stoornis. Hert wordt ook steeds erger met haar. Mijn vriend moet voor zijn broerrje zorgen en echt vanalles doen terwijl zij de hele dag op de bank zit en haar man als hij thuis is ook. (haar man laat mij overigens ook werken vaak moer ik drinken voor hem halen of de afstandbediening vam de tv zoeken) ik heb er wel eens met haar over proberen te praten maar dan wordt ze alleen maar boos, dus wil ik haar gewoon even een whatsappje sturen met alle dingen.
Ik weet dat mijn vriend vaak huilend naar bed gaat vanwege dit soort dingen, ook kan hij niet bij mij terecht, ik woon bij mijn ouders en die vinden een paar keer per week wel weer genoeg.
Maar nu is de vraag... Ik ben ontzetrend boos, maar hoe kan ik nou toch netjes iets sturen terwijl ik laat merken dat ik boos ben. En hoe kan ik zorgen dat het ook echt iets veranderd? (een dreigement gaat een beetje ver... Maar er moer iets aan gedaan worden.)
Misschien een lastig verhaal met veel typfouten (ik typ dit via mn mobiel). Maar ik heb jullie hulp echt nodig!
Thanks
Can you even find the one who dies his red heart to black?