• Welcome to gay paradise! Ok, just kidding.

    Het verbaaste me dat er nog geen topic was hiervoor (of wel, excuses als ik deze over het hoofd heb gezien) dus ik dacht bij deze!

    De maand juni is weer begonnen en dat betekent dat Pride Month hierbij ook weer van start is gegaan. Er worden verschillende evenementen georganiseerd door heel Nederland (en België) en ik dacht dat het misschien leuk was om deze te 'verzamelen' en te kijken wie van Q er nog meer gaan! Weet jij dus nog van een ander Pride evenement of ga je er naar eentje? Let me know!

    Introducties zijn niet mijn sterkste kant geweest, dus daar gaan we dan maar!


    Utrecht Canal Pride - 17 juni
    Who's going:
    Bellum ~ Isa

    Amsterdam Canal Parade - 5 augustus
    Who's going:
    Bellum ~ Isa

    Antwerp Pride - 9 t/m 13 augustus
    Who's going:



    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 9:58 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Hahahaha, door dit topic kwam ik erachter dat ik pride in mijn eigen stad al heb gemist, lol.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wist niet dat er in juni prides waren in Nederland, lol. Juni is voor mij een moeilijke maand gezien de examens, maar begin juli ga ik naar de pride in Madrid. ^^
    Verder zal ik ook aanwezig zijn op de pride in Amsterdam en Antwerpen.


    Take me to wonderland