Firgun schreef:
Of kijk de oude Star Trek-films. Lachen (en lichtelijke frustraties bij de eerste, dat ook) verzekerd. Of de series, als je echt héél veel tijd hebt. Moet jij niet leren?
OUDE STAR TREK. Leah, je weet niet wat voor raar geluid je me net hebt laten maken. Verbijstering van het beste soort dat iemand hier dat zou voorstellen, haha.
Maar goed, ja, in principe alles van Star Trek zou ik aanraden (als je een licht bizarre, super positieve film wilt vooral ook The Voyage Home, zelfs al is dat technisch gezien een vervolg op de twee films daarvoor, en als je een aflevering wilt kijken en heel hard lachen moet je absoluut The Trouble With Tribbles proberen), maar ik ben licht bevooroordeeld wat dat betreft, heb ik het idee.
Wat hier nog nergens lijkt te zijn genoemd, zijn de Marvel films. Dat zijn er een hele hoop onderhand, en als je ze allemaal op volgorde wilt kijken ben je wel een tijdje zoet. Er zit bovendien een heleboel variatie in en het zijn zo groots opgezette, goed gemaakte films dat zelfs als er eentje is die wat minder is, je er nog wel in zult worden meegesleept, waarschijnlijk.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan