• En de eerste van 'who's going to survive it' is er! =D
    http://www.quizlet.nl/quiz/246916/whos-going-to-survive-it/

    Een nieuw spelprogramma is ontworpen. Björn Fönighen presenteert zijn nieuwe realitysoap 'who's going to survive it?', waarin 6 rijke en bekende jongeren proberen te overleven op een eiland in de grote oceaan. Hij kiest zelf de uitdagers en laat ze strijden tot de dood. Maar niet heus. Een week op voorhand krijgen ze de kans om het eiland te verkennen en dan aan hun missie te beginnen. -Te Overleven & Te Winnen- Alles wordt live gefilmd en gevolgd. Maar wat als de beelden wegvallen en er niets meer van de kandidaten en de crew vernomen wordt?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Woeh, dat lijkt op deel 2 van wrong turn :'D Als die niet over TH gaat, maak ik hem wel :')

    Woeh, dat lijkt op deel 2 van wrong turn :'D Als die niet over TH gaat, maak ik hem wel :')

    Ja, idd, daarop gebaseerd :P
    Alleen Bill Kaulitz doet mee als bekende zanger, maar niemand anders. Ik zocht gewoon een bekende zanger en ja --" Aan jou de keuze ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh, ik heb het eerste deel gemaakt, en Bill zit erin, maar tóch ga ik hem verder maken.

    Oh, ik heb het eerste deel gemaakt, en Bill zit erin, maar tóch ga ik hem verder maken.

    Owkééj, dankje :D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik maak hem ook en als alleen bill erin meedoet kan ik er mee leven :P


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?