• Jarenlang was ik te bang om mijn theoretisch rijbewijs te halen. Ik wilde absluut niet falen en daaron duurde het zo lang. Maar omdat de wetten omtrent het rijbewijs in Belgie aan het veranderen zij, moest ik wel als ik het zou willen. Ik heb mezelf dus bij elkaar geraapt, heb goed zit leren en dan vandaag ging ik proberen. Ik ben gewoon geslaagd! En dat van de eerste keer! Met een mooi behaalde score van 47/50 kon mijn geluk niet op. Ik begon yes te roepen en ik heb zitten huppelen tot ik aan de auto was, dat mensen zelfs om mijn blijdschap moesten lachen en mij proficiat begonnen te wensen. Ik ben echt super blij en dat wilde ik gewoon even heel graag meedelen hier. Eindelijk heb ik mijn theoretisch rijbewijs, ik kan al niet wachten om achter het stuur te kruipen.

    Ps: sorry voor typfouten, ik heb het op mijn mobiel getypt.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 15:41 ]


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd! (hoera)

    Ik ben ook bezig met het behalen van mn rijbewijs. In januari mn theorie gehaald, 31 mei tussentijdse toets. Ik hoop dat die goed gaat en dat ik de vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen krijg, ik ben echt totaaaaal geen held in parkeren...
    Vrijdag bij mn rijles gaan we ook het afrijden plannen dus ik wil vrijdag echt even laten zien aan mezelf dat ik het kan


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Owlet schreef:
    Gefeliciteerd! (hoera)

    Ik ben ook bezig met het behalen van mn rijbewijs. In januari mn theorie gehaald, 31 mei tussentijdse toets. Ik hoop dat die goed gaat en dat ik de vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen krijg, ik ben echt totaaaaal geen held in parkeren...
    Vrijdag bij mn rijles gaan we ook het afrijden plannen dus ik wil vrijdag echt even laten zien aan mezelf dat ik het kan


    Gefeliciteerd!

    Ik heb al iets meer dan een jaar mn rijbewijs, maar ik kan nog steeds niet normaal parkeren. Soms moet je ook een beetje geluk hebben (A)


    It's about time that I came to start the party

    Dankje en succes, Owlet!


    16 - 09 - '17

    Quattro schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd!

    Ik heb al iets meer dan een jaar mn rijbewijs, maar ik kan nog steeds niet normaal parkeren. Soms moet je ook een beetje geluk hebben (A)


    Ik kan trouwens ook niet normaal achteruit rijden hahaha. De bochten enzo lukken wel als ik gewoon in mn hoofd goed nadenk welke kant ik op moet sturen, maar recht achteruit idk wat ik daar voor rare dingen altijd bij doe...


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    GEFELICITEERD MEIS!
    EINDELIJK RIJDEN!


    It's never gonna happen, Guys.

    Gefeliciteerd! Mooie prestatie!
    Een stapje dichten bij het praktisch rijbewijs!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Thanks!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd! Super tof! *O*


    The truth is out there.

    Gefeliciteerd! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    SYLVIE YES GIRL YES you rock! (blush)


    Heaven is a place that we all have

    Gefeliciteeeeerd! Ik heb ook net mijn theorie gehaald! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Bedankt en gefeliciteerd, Megan!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd!! 🚗🚗


    26 - 02 - '16

    Smyth schreef:
    Gefeliciteerd!! 🚗🚗


    Dankje (:


    16 - 09 - '17

    PROFICIAT!!!! <3
    Ik hoop dat je heel veel veilige kilometers maakt ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis